مشکلات حوزه حجاب با فعالیت فرهنگی، تبیینی مرتفع می شود

اسماعیلی با اشاره به اینکه مشکلات حوزه حجاب با فعالیت فرهنگی، تبیینی مرتفع می شود، گفت: دستگاه های فرهنگی موظف هستند مسیری را که رهبر معظم انقلاب در حوزه حجاب ترسیم کرده اند با قوت پیش ببرند.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در غرفه خبرگزاری شبستان در بخش نهادها و موسسات سی‌امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه حجاب هم جنبه شرعی هم جنبه سیاسی دارد به وظایف سازمان ها و نهاد های مربوطه در این زمینه اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه ما جامعه عفیفی داریم سمت و سوی فعالیت ها هم باید به سوی فعالیت های تبیینی و ایجابی در حوزه حجاب برود.

 

وی ادامه داد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت جامعی از حوزه لباس و مد گرفته تا تبیین و ترویج معارف عمیق حجاب برعهده دارد.

 

اسماعیلی اظهار کرد: الحمد الله در سال جاری یک ماموریت کامل برای حوزه های مختلف در وزارت ارشاد، پیش بینی کرده ایم ما به این مساله کاملا اعتقاد داریم که حتما با فعالیت فرهنگی، تبیینی بسیاری از مشکلات ما در حوزه حجاب مرتفع می شود.

 

وزیر ارشاد افزود: دستگاه های فرهنگی موظف هستند مسیری را که رهبر معظم انقلاب در حوزه حجاب ترسیم کرده اند با قوت پیش ببرند.

 

کد خبر 1260467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha