تأکید دادستان کرمان بر حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر

مدعی العموم در استان کرمان تأکید کرد: متصدیان و مجموعه حراست فروشگاه‌ها و اماکنی که به هر نحو ارائه خدمت کنند از لحاظ شرعی و قانونی مکلف هستند از آمران به‌ معروف و ناهیان از منکر که در چهارچوب قانون به صورت لسانی تذکر می دهند، حمايت کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان؛ مهدی بخشی درباره علت پلمب یک شعبه فروشگاه رفاه در کرمان گفت: این اقدام در راستای حمایت از آمران به معروف قانونمند و در راستای سیاست های ابلاغی حجاب و عفاف صورت گرفته است.

 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان افزود: یکی از مراجعان به فروشگاه رفاه در شهر کرمان در راستای تکلیف شرعی و قانونی خود با مشاهده منکر، مبادرت به امر به معروف لسانی کرده است که متأسفانه حراست و پرسنل فروشگاه به جای حمایت از آمر به معروف وی را از فروشگاه اخراج و با همسر و  کودک خردسال وی نیز برخورد نامناسب کردند.

 


وی ادامه داد: به محض اطلاع از این موضوع، دستور بررسی لازم و فوری صادر و پس از تائید این موضوع از سوی بازپرس ویژه، دستور پلمب و تعقیب صادر شد.

 


مدعی العموم در استان کرمان تأکید کرد: متصدیان و مجموعه حراست فروشگاه‌ها و اماکنی که به هر نحو ارائه خدمت کنند از لحاظ شرعی و قانونی مکلف هستند از آمران به‌ معروف و ناهیان از منکر که در چهارچوب قانون به صورت لسانی تذکر می دهند، حمايت کنند که در غیر این صورت مطابق مقررات با آنها برخورد خواهد شد.

کد خبر 1260635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha