پویش «رزق علوی- سفره حسنی» در بیرجند اجرا می شود

پویش «رزق علوی- سفره حسنی» به همت کانون فرهنگی هنری سردار مقاومت مسجد محمد امین بیرجند و با همکاری پایگاه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی، گروه جهادی سربازان حاج قاسم سلیمانی و کانون خادمیاری مسجد همزمان با ۲۷ مبارک رمضان برگزار می شود.

صادق نوروزی - مدیرکانون فرهنگی هنری سردار مقاومت شهرستان بیرجند- در گفتگو با خبرنگار شبستان از خراسان جنوبی اظهار کرد: پویش «رزق علوی- سفره حسنی» به همت کانون سردار مقاومت مسجد محمد امین بیرجند و با همکاری پایگاه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی، گروه جهادی سربازان حاج قاسم سلیمانی و کانون خادمیاری مسجد همزمان با ۲۷ ماه مبارک رمضان برگزار می‌ شود.

 

وی افزود: در این پویش حدود ۷۰۰ نفر از روزه‌داران همزمان با ۲۷ ماه مبارک رمضان که در برخی از احادیث از آن به عنوان شب قدر یاد شده است،‌ مهمان سفره های افطاری می شوند.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری سردار مقاومت شهرستان بیرجند در ادامه به توزیع گوشت سفید بین ۳۰ نفر از خانواده‌های نیازمند از قبل شناسایی شده به ارزش چهار میلیون تومان در این ماه اشاره کرد و گفت: همچنین ۲۵ سبد غذایی به ارزش ۲۰ میلیون تومان نیز در ماه مبارک رمضان بین خانواده‌های محروم توزیع شد.

 

وی همچنین توزیع ۱۱۴ بسته ساده افطاری «نان، پنیر، خرما،‌ شیر و ...» در سطح شهر به ارزش ریالی هر بسته ۳۰ هزار تومان را از دیگر اقدامات انجام شده در ماه مبارک رمضان اعلام کرد.

 

نوروزی برگزاری مراسم جزء خوانی و تفسیر قرآن کریم به صورت روزانه (قبل از نماز مغرب و عشاء)، برگزاری مراسم مناجات و ادعیه‌خوانی در شب‌های قدر، توزیع البسه بین ۱۰ خانواده های نیازمند و همچنین برگزاری اردوی تفریحی زیارتی به مقصد مشهد مقدس را از دیگر برنامه‌های اجرا شده و یا در دستور کار کانون برشمرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1260851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha