نمایش فرازهایی از صحفیه سجادیه در سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن

بنیاد بین المللی صحفیه سجادیه با همکاری مرکز تخصصی صحفیه سجادیه در سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با استفاده از ابزار هنر و رسانه صحفیه سجادیه را به علاقمندان معرفی می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ، بنیاد بین المللی  صحفیه سجادیه با همکاری مرکز تخصصی صحفیه سجادیه در سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم پذیرای علاقمندان به صحیفه خوانی است.

 

بخش صحفیه سجادیه  در این نمایشگاه بخش های مختلف این کتاب ارزشمند را به علاقمندان معرفی می کند. کتاب صحفیه سجادیه به زبان فارسی و 15 زبان دنیا ترجمه شده است. ترجمه های مختلف از مترجمان قرآن به صورت روان و آسان فرهنگ صحفیه خوانی  را ترویج می کند.

 

صحفیه سجادیه با بیان نورانی از یک مقام نورانی یعنی امام سجاد (ع) تمام نیازهای قلبی، روحی و دنیوی انسان را به زبانی بسیار شیوا و رسا بیان می کند و یکی از راه های دست یابی به معانی قرآنی، انس و درک مفاهیم صحفیه سجادیه است.

 

فرازهایی از صحفیه سجادیه به شکل نمایشنامه در این بخش به نمایش گذاشته می شود تا علاقمندان در غالب تئاتر و نمایش با مفاهیم صحفیه سجادیه آشنا شوند.

 

بنابراین گزارش، هشتک های  پویش مردمی با عناوین، آسمانی باش، من صحیفه را دوست دارم، هر خانه  با صحیفه، نزد کتاب صحفیه، خادمان صحفیه و نهضت صحفیه خوانی دراین نمایشگاه تلاش می کند تا در  جامعه به تبیین و ترویج صحفیه خوانی بپردازد.

 

کد خبر 1260923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha