شهید صیاد شیرازی رفتار و کردارش مصداق بارز آیات کلام وحی بود

امیر شاطری با بیان اینکه رفتار و کردار شهید صیاد شیرازی مصداق بارز آیات کلام وحی بود، گفت: امروز با همت جوانان و نخبگان دوران دفاع مقدس، ایران جزو هشت کشور برتر جهان از نظر قدرت نظامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، امیر جلیل شاطری- فرمانده ارشد ارتش در خراسان جنوبی- امروز دوشنبه(۲۱ فروردین) در مراسم گرامیداشت شهید قرنی و سالگرد شهادت سپهبد صیاد شیرازی که در مسجد امام حسین(ع) در بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: سپهبد شهید صیاد شیرازی ابرمرد روزهای سختی بود که تمام عمر خدمتی‌اش در دفاع از انقلاب و حیثیت جمهوری اسلامی ایران گذشت.

 

وی با تأکید بر اینکه شهید صیاد شیرازی رفتار و کردارش مصداق بارز آیات کلام وحی بود، افزود: این شهید والامقام تمام عمرش را در راه خدا و خدمت به مردم قدم برداشت.

 

امیر شاطری با اشاره به تلاش‌های شهید صیاد شیرازی برای وحدت ارتش و سپاه، گفت: او در پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی نقش مهمی داشت، آمادگی رزمی خود را با تقوا آمیخته و عشق و ایثار را در سنگر دلاوری، شجاعت، ولایتمداری و اخلاص آموخته بود.

 

فرمانده ارشد ارتش در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران مدیون و مرهون خون شهدا است، عنوان کرد: امروز با همت جوانان و نخبگان دوران دفاع مقدس، ایران جزو هشت کشور برتر جهان از نظر قدرت نظامی است.

 

در پایان این مراسم از تعدادی از خانواده های شهدای ارتش جمهوری اسلامی با اهدای لوح هایی تقدیر شد.

کد خبر 1261075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha