از پخش فیلم و مستند تا جمع‌خوانی قرآن کریم در مسجدی زلزله‌زده از توابع خوی

علی اکبرلو گفت: مستندی از شهید علی صیاد شیرازی در محل کانون فرهنگی و هنری المهدی (عج) روستای وار شهرستان خوی همزمان با سالگرد شهادت این شهید اکران شد.

حسن علی اکبرلو،  مدیر کانون فرهنگی و هنری المهدی (عج) روستای وار شهرستان خوی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی گفت:  همزمان با سالگرد شهادت صیادشیرازی مستندی از این شهید و فیلم تنگه ابو قریب در محل کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) مسجد صاحب الزمان (عج)  روستای وار شهرستان خوی اکران شد.

وی با بیان اینکه این اکران برای 25 نفر از اعضا صورت گرفت، افزود: هر دوشنبه برای اعضای کانون و مسجد فیلمی از رشادت ها و کارهایی که در مسیر شهادت و اسلام و مسلمین اتفاق افتاده و همچنین فیلم هایی مرتبط با دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس پخش می شود.

علی اکبرلو هدف از این اکران ها را آشنایی اعضای کانون با اهداف و آرمان های  انقلاب و امام و رهبری معظم انقلاب و عمل به آموزه های دینی و اسلامی و انقلابی عنوان کرد.

 

وی با بیان اینکه نزدیک به 50 نفر عضو ثابت کانون فرهنگی و هنری المهدی (عج) است، گفت: فعالیت کانون ها معطوف به اعضا نیست و همه مردم روستا در برنامه ها شرکت داده می شوند.

علی اکبرلو برگزاری مدوام  کلاس های قرآن هر هفته چهارشنبه و جمعه ها، بهره مندی از گروه تواشیح (مصباح الهدی )، تیم فوتسال،  برپایی موکب وایستگاه صلواتی مصباح الحسین (ع)  با هدف  بهره مندی از خانه دیجیتال،  برگزاری کلاس های ICDL و مسابقات pes را از دیگر برنامه های کانون عنوان کرد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری المهدی (عج) روستای وار شهرستان خوی ادامه داد: همچنین محافل انس با قرآن کریم ، نمازهای یومیه بصورت جماعت و مراسم نخستین شب قدر با حضور فعال اعضای کانون در حال برگزار است.

 

گفتنی است؛ کانون فرهنگی و هنری المدی (عج)  روستای وار شهرستان خوی از سال 1383 فعالیت خود را آغاز و ادامه دارد؛  همچنین در زلزله های اخیر نیز دچار آسیب دیدگی شده ولی با این حال برنامه ها در این ماه مبارک در حال برگزاری است.

اکران فیلم هر دوشنبه  با موضوعات مرتبط در مورد شهدا یکی از برنامه های این کانون است.

کد خبر 1261332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha