حضور در راهپیمایی روز قدس زمینه ای برای نابودی غده سرطانی اسرائیل است

حجت الاسلام شمسی فر، با بیان اینکه حضور مسلمانان در راهپیمایی روز قدس کابوسی برای اسرائیل و حامیان آنها است، گفت: این حضور سبب امید و توانی مضاعف برای مردم و جوانان فلسطین در مقابل غده سرطانی اسرائیل و نابودی این رژیم منحوس است.

حجت الاسلام بهروز شمسی فر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در لرستان، اظهارداشت: روز قدس از مهم ترین مسائل جهان اسلام است.

 

معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان بر ضرورت و اهمیت حضور مسلمانان در راهپیمایی روز قدس تأکید کرد و افزود: اتحاد، همبستگی و حضور در راهپیمایی روز قدس کابوسی برای اسرائیل و حامیان آنها است.

 

وی در ادامه عنوان کرد: این حضور سبب امید و توانی مضاعف برای مردم و جوانان فلسطین در مقابل غده سرطانی اسرائیل است.

 

امام جمعه موقت خرم آباد با دعوت از عموم مردم و روزه دار استان لرستان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس، خاطرنشان کرد: حضور در مراسم راهپیمایی روز قدس وظیفه ای شرعی، اجتماعی و سیاسی است.

 

وی عنوان کرد: پیامبر اسلام در روایتی می فرمایند» اگر مسلمانی گرفتار شود، به مسلمانی ظلم بشود و کاری از دست مسلمانی بر بیاید و انجام ندهد از ما نیست.

 

حجت الاسلام شمسی فر با اشاره به اینکه مردم فلسطین تحت ظلم و ستم مضاعف قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: مسلمانان و آزادی خواهان جهان اسلام با حضوری با شکوه و عظمت در راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و مقابله با غده سرطانی اسرائیل اعلام می کنند و این حضور زمینه ای برای نابودی این رژیم منحوس می باشد.   

کد خبر 1261615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha