دفاع از مظلوم تکلیف و سکوت در برابر خیانت ظلم است

حجت الاسلام غلامی، با بیان اینکه شرکت در راهپیمایی روز قدس تکلیف دینی مسلمانان است، گفت: با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام می کنند که دفاع از مردم مظلوم یک تکلیف و سکوت در برابر ظلم خیانت است.

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در لرستان، در رابطه با راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهارداشت: با تدبیر امام خمینی(ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس جهانی شد و آزادی خواهان و حق جویان روز قدس را به عنوان نماد دفاع از مظلوم و مقابله با ظالم می دانند.

 

مسئول دبیرخانه امور مساجد لرستان افزود: همه مسلمانان جهان اسلام به عنوان وظیفه دینی و شرعی در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند و هر سال که می گذرد سقوط حکومت غاصب و کوک کش اسرائیل رو به زوال و نابودی است.

 

وی با بیان اینکه پیروزی با مردم فلسطین است، عنوان کرد: مقابله و مبارزه مردم فلسطین به جایگاهی رسیده که حکومت اسرائیل حاضر به آتش بس بوده و مقاومت مردم مظلوم فلسطین را پذیرفته است.

 

حجت الاسلام غلامی با اشاره به اینکه از هم پاشیدگی حکومت پوشالی اسرائیل مشخص است، گفت: جهانیان می بینند که پیروزی با مردم فلسطین است.

 

وی با دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس، خاطرنشان کرد: از مردم آگاه، فهیم و ولایتمدار استان لرستان دعوت می شود با لبیک به ندای امام راحل و تبعیت از مقام معظم رهبری در این راهپیمایی الهی و و سیاسی قدس شرکت کنند و ایستادگی خود را در برابر این شیطان بزرگ که دست نشانده آمریکا است، به نمایش گذارند.

 

مسئول دبیرخانه امور مساجد لرستان عنوان کرد: مردم با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام می کنند که دفاع از مردم مظلوم یک تکلیف و سکوت در برابر ظلم خیانت است و مردم با حضور دراین راهپیمایی عبادت خود را در ماه مبارک رمضان کامل می کنند.

کد خبر 1261646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha