جامعه جهانی در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی سکوت کرده است

مولوی ناروئی گفت: استکبار جهانی و صهیونیست‌ها، شدیدترین جنایات و ستم‌ها را در حق ملت مظلوم فلسطین انجام می‌دهند اما جامعه جهانی که ادعای حقوق بشر دارند در برابر همه این جنایت‌ها سکوت اختیار کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، مولوی خلیل ناروئی در مراسم افطاری وحدت و مقاومت که با حضور علمای شیعه و سنی در رامیان برگزار شد، بر برادری مسلمانان با هر قومیت و مذهبی تاکید و اظهارکرد: در آیات قرآن کریم و احادیث و روایاتی که از نبی مکرم اسلام (ص) نقل شده، بر برادری، همبستگی و مهربانی مسلمانان نسبت به همدیگر تاکید شده است.

 

عالم اهل‌سنت بلوچ، مسلمانان را مانند ساختمانی توصیف کرد که همه اجزای آن که شامل قومیت‌ها و مذاهب مختلف است در کنار هم می‌توانند بنایی مستحکم و قوی را بسازند اما ضعف و اخلال در هر قسمت این بنا می‌تواند منجر به آسیب جدی به آن شود.

 

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی همواره یار و یاور مظلومان در گوشه و کنار عالم است، افزود: براساس این اصل قرآنی، فارغ از اینکه ملت مظلوم فلسطین از چه مذهبی هستند و در چه موقعیت جغرافیایی زندگی می‌کنند، مردم مسلمان ایران، شیعه و سنی در کنار هم از ملت فلسطین حمایت می‌کنند.

 

مولوی ناروئی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی و صهیونیست‌ها، شدیدترین جنایات و ستم‌ها را در حق ملت مظلوم فلسطین انجام می‌دهند اما جامعه جهانی که ادعای حقوق بشر دارند در برابر همه این جنایت‌ها سکوت اختیار کرده‌اند.

 

وی بیان کرد: فلسطین سرزمین مقدس و مسجدالاقصی، اولین قبله مسلمانان و محل معراج نبی مکرم اسلام (ص) است اما امروز این سرزمین مقدس به دست کفار و یهود که طبق فرموده قرآن، سرسخت‌ترین دشمنان نسبت به مسلمانان هستند، افتاده است.

 

این عالم اهل‌سنت بلوچ ادامه داد: اسرائیل، جرثومه‌ فسادی است که به زودی نابود خواهد شد و اتحاد، بیداری و بصیرت مسلمانان به این زوال و نابودی سرعت می‌دهد.

 

کد خبر 1261686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha