سفره های ساده افطاری در ۹۳ کانون فرهنگی هنری خراسان جنوبی گسترانده می شود

حجت الاسلام محقی گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، سفره های ساده افطاری به همت ۹۳ باب کانون فرهنگی هنری خراسان جنوبی در مساجد سطح استان گسترانده می شود.

حجت‌الاسلام علی محقی- سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی- در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: همزمان با ماه مبارک رمضان، سفره‌های ساده افطاری با مشارکت کانون‌های فرهنگی هنری استان در سطح مساجد استان گسترانده می‌شود.

 

وی افزود: در همین راستا، با مشارکت ۹۳ باب کانون فرهنگی هنری، سفره های ساده افطاری در سطح مساجد استان گسترانده و روزه‌داران مهمان این سفره‌ها می‌شوند.

 

سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این برنامه با همکاری بنیاد علوی اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: در این راستا ۵۵ هزار و ۸۰۰ قالب پنیر بین کانون‌ ها توزیع شده است.

 

وی یادآور شد: ۷ کانون فرهنگی هنری در شهرستان خوسف، یک کانون در بشرویه، چهار کانون در سرایان، ۳۵ کانون در بیرجند، چهار کانون در قاین، چهار کانون در شهرستان درمیان، ۲ کانون در زیرکوه، ۲۰ کانون در سربیشه، سه کانون در طبس، سه کانون در فردوس و ۱۰ کانون در شهرستان مرزی نهبندان میزبان روزه‌داران در طرح سفره‌ های ساده افطاری هستند.

 

 

 

 

کد خبر 1262150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha