هویت خدایی امام خمینی(ره) سبب ناامیدی دشمنان اسلام شد/ دانش آموزان در هنگام تلاوت آیات قرآن به معانی آن توجه کنند

آیت الله ناصری با بیان اینکه هویت خدایی امام خمینی(ره) سبب ناامیدی دشمنان اسلام شد، گفت: دانش آموزان در هنگام تلاوت آیات قرآن به معانی آن توجه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد،‌ آیت الله محمد رضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان یزد پیش از ظهر امروز در همایش تجلیل از دانش آموزان برگزیده قرآن، عترت و نماز استان با تاکید بر اینکه آشنایی با قرآن با رشد و تعالی همراه است،‌ گفت:‌ برای رسیدن به مسیر درست زندگی باید سخنان و کلام خدای متعال را در زندگیمان ساری و جاری کنیم.

 

امام جمعه یزد با بیان اینکه قرآن کریم باید حاکم بر زندگی انسان باشد،‌ افزود:‌ امروزه نقش فعالان حوزه قرآن در ایجاد روحیه قرآنی در سطح جامعه بسیار حائز اهمیت بوده و می توانند با جدیت در این مسیر به تحقق این موضوع کمک شایان توجهی داشته باشند.

 

وی به تفکر در کلام و آیات قرآن کریم تاکید کرد و اظهار داشت:‌ توجه به معانی کلام وحی بدون شک اثرات بسیار مثبتی در زندگی انسان ها دارد.

 

ناصری با اشاره به اینکه اگر هویت هر فرد خدایی باشد به سمت گناه و خطا کشیده نمی شود،‌ افزود:‌ امام خمینی (ره) در زمان حیات خود به تمام معنا خدایی بود و با همین خصلت توانست دشمنان اسلام و انقلاب را ناامید کند.

 

وی ادامه داد: شما فعالان حوزه قرآن کار بسیار بزرگی انجام می‌دهید؛ همین که قرآن را در زندگی نسل جدید رواج می‌دهید باعث می‌شوید که این نسل هویت خدایی داشته باشد و الگوی درستی را برای خود انتخاب کنند؛ الگویی مانند حاج قاسم، شهدای انقلاب و .... که این عزیزان هم هویت خدایی داشتند. 
 

کد خبر 1262582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha