ترویج فرهنگ مهارت آموزی در بین جوانان و دانشجویان سبب ایجاد اشتغال پایدار در جامعه می شود

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در کنار آموزش های نظری، آموزش عملی و مهارتی ضروری است که با ترویج فرهنگ مهارت آموزی در بین جوانان و دانشجویان این مهم را یک اصل در راستای اشتغال پایدار در جامعه معرفی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، محمد کرمی  استاندار سیستان و بلوچستان در بازدید  از کارگاه های مختلف مرکز آموزش فنی و حرفه شهید سلیمانی شماره 1  زاهدان بیان داشت: برای بهبود چرخه آموزش تا اشتغال مهارت آموزان  موضوع تسهیلات نیز پیگیری و رفع می شود. 


استاندار با اشاره به شعار سال گفت: رشد تولید دارای اهمیت ویژه ای است که در راستای تحقق آن باید گام های موثر برداشته شود که مقوله مهارت آموزی از مهمترین آنهاست. 

 

کرمی گفت : در کنار آموزش های نظری، آموزش عملی و مهارتی ضروری است که با ترویج فرهنگ مهارت آموزی در بین جوانان و دانشجویان این مهم را یک اصل در راستای اشتغال پایدار در جامعه معرفی کنیم.
 

وی ادامه داد: مهارت آموختگان خود نیز سفیر مهارت آموزی هستند که تکلیف تکثیر مهارت و آموزشهای مهارتی را دارند. 

استاندار گفت : سیستان و بلوچستان تنوعی از ظرفیت ها را در دل خود جای داده که برای بهره برداری و فعال کردن آنها نیاز به نیروی با انگیزه و با مهارت است که فنی و حرفه ای در آموزش جوانان نقش محوری دارد.

کد خبر 1262759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha