برگزاری جلسات مهدویت در مسجد شهید مطهری ملایر

حجت الاسلام شاه رضایی گفت:جلسات مهدویت بر اساس آیات و روایات در مسجد شهید مطهری ملایر برای جوانان و نوجوانان و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار شبستان از شهرستان ملایر حجت‌الاسلام حسین شاه رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان از شهرستان ملایر اظهار کرد: بنده به عنوان امام جماعت مسجد شهید مطهری ملایر  در خدمت مردم هستم.

 امام جماعت مسجد شهید مطهری ملایر افزود:برنامه های این مسجد در حوزه های مختلف در طول سال  برگزار می‌شود که تعدادی از این برنامه ها مناسبتی است.

 وی گفت:  برگزاری برنامه هفتگی هیات  با برنامه های مختلف برای جوانان هیاتی ، برپایی جلسات حلقه های صالحین برای جوانان ونوجوانان ، برگزاری  هفتگی دعای ندبه و بیان احکام و قرآن خوانی مستمر است.

 حجت الاسلام شاه رضایی با اشاره برگزاری نمازهای پنج گانه را در مسجد شهید مطهری گفت:  برپایی منبر و جزء خوانی قرآن بعد از نماز ظهر در طول ماه مبارک رمضان در حال انجام است و امسال قبل از اقامه نماز مغرب و عشا بحث افطاری ساده را داریم.

 وی  به برگزاری جلسات مهدویت اشاره کرد و گفت: این جلسات در حوزه‌های آموزه های مهدوی، معارف مهدوی ، آموزش های معارف مهدوی و بر اساس آیات قرآن و روایات و  به صورت درسسنامه و کلاس وار برگزار می‌شود.

 امام جماعت مسجد شهید مطهری ملایر تصریح کرد: این برنامه در طول ماه رمضان نیز برگزار می‌شود.

 

وی برپایی نماز جماعت، افطاری ساده، جزء خوانی قرآن ، پاسخ به مسائل دینی و شرعی ،برگزاری مراسم شب های پر فضیلت قدر و.. را از برنامه های ماه رمضان در مسجد شهید مطهری دانست.

کد خبر 1262858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha