کانون های فرهنگی هنری مساجد خاکریز اصلی مقابله با دشمن هستند

سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: دشمنان برای نوجوانان و جوانان ما طرح و برنامه دارند و به نظرم یکی از خاکریز های اصلی در مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان کانون های فرهنگی و هنری مساجد هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، رضا شریفی  سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان در بازدید از کانون فرهنگی و هنری مسجد بلال حبشی زاهدان بیان داشت: تشکل انقلابی و جهادی در کانون فرهنگی و هنری مسجد بلال حبشی شکل گرفته است و جا دارد از هیات امنای مسجد تقدیر و تشکر کنم. 

 

وی بچه های  فعال در کانون فرهنگی و هنری مسجد بلال حبشی را  مورد خطاب قرار داد و افزود: به  همین فرمان به جلو بروید و سعی کنید به هیچ  جا وابسته نباشید و ما خودمان در دوران جوانانی با دست خالی کار کردیم و دغدغه کارت هدیه نداشتیم البته به معنای آن نیست که از شما حمایت نکنیم.

 

 سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان بر استمرار حمایت از کانون فرهنگی و هنری مسجد بلال حبشی تاکید کرد و  خاطرنشان نمود: گروه سرود مسجد بلال حبشی به نماینده استان ما در سطح ملی  تبدیل شوند و نشان دهند که توان، پشتکار و تعصب را دارند. 

 

شریفی گفت: وظیفه خودم می دانم که از تیم گروه سرود هنرمند و باانگیزه و با تعصب گروه  سرود مسجد بلال حبشی همه جانبه حمایت کنم و این اطمینان را دارم که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان وستاد کانون فرهنگی و هنری استان تمام قد کنار  شما بوده و خواهند بود.  

 

وی با تاکید بر اینکه به شدت نیازمند تولیدات وحدتی و حماسی هستیم و حتما به سراغ  تیم وحدتی و حماسی بروید، افزود: غنای کار فرهنگی بر ماندگاری  آن اثر مستقیم دارد؛  افق دید خودتان را گسترش دهید اگر چه کار های فاخری را ارائه کردید و جا  سپاس دارد.

 

سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه کانون فرهنگی و هنری مسجد بلال حبشی در خصوص سرود ملی و بین المللی تولید محتوا داشته باشد، ادامه داد: سرود نیاز جدی فرهنگی استان ما است و تاکید می کنم به کار تقریبی و وحدتی کنید؛  در روند اجرای برنامه ها کار را معطل نکنید و خسته نباشید زیرا قطعا دستگاه های اجرایی کمک خواهند کرد.

 

شریفی گفت: در معرض جنگ ترکیبی و شناختی و ادراکی  هستیم و  دشمنان  برای نوجوانان و جوانان ما نسخه و برنامه دارند و  به نظر من  یکی از خاکریز های اصلی مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان کانون های فرهنگی و هنری مساجد هستند.

 

کد خبر 1263248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha