جشن روز دختر در بیرجند برگزار می‌شود

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی از برگزاری جشن روز دختر با مشارکت دستگاه های اجرایی سطح استان همزمان با دهه کرامت خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، فاطمه بصیری پور امروز یک‌شنبه (۱۰ اردیبهشت) در هیات اندیشه ورز بانوان دستگا‌ههای اجرایی استان اظهار داشت: باید با یک نگاه فراجناحی به ۵۰ درصد جمعیت استان توجه ویژه شود.

 

وی با اشاره به تلاش می‌شود در جلسات هیات های اندیشه ورز با نگاه مسئله شناسی، مسئله یابی و حل مسئله اقدام شود، ادامه داد: این جلسات باید مرکز تولید فکر برای جامعه امروزی و آینده باشد.

 

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه یکی از دغدغه های اصلی این جلسات، توجه ویژه به رسانه انقلابی است، گفت: در هیات اندیشه ورز، علاوه بر برنامه ریزی های مناسبی، باید تلاش شود که این جلسات به یک مرکز تصمیم سازی تبدیل شود.

 

وی با بیان اینکه قرارگاه تعالی زن و خانواده نیز با هدف توجه ویژه به این حوزه راه‌اندازی شده است، ادامه داد: هم‌افزایی در اجرای برنامه‌های حوزه بانوان در رسیدن به موفقیت و نیل به اهداف، ما را یاری خواهد کرد.

 

بصیری‌پور از برگزاری جشن روز دختر با مشارکت دستگاه های اجرایی سطح استان همزمان با دهه کرامت خبر داد و خاطرنشان کرد: در این برنامه که با هدف ارائه برنامه‌های شاد و جذاب ویژه قشر نوجوان برگزار خواهد شد از سخنرانی فاطمه هوشینو، بانوی مسلمان شده کشور ژاپن نیز بهره‌مند خواهیم شد.

 

 

 

 

 

کد خبر 1263722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha