برگزاری نهمین جشنواره استانی جهادگران علم و فناوری بسیج در استان مرکزی

رحیمی از برگزاری نهمین جشنواره استانی جهادگران علم و فناوری بسیج در استان مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، علی رحیمی، با اشاره به برگزاری نهمین جشنواره استانی جهادگران علم و فناوری بسیج در استان مرکزی، در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به استقبال صورت گرفته توسط بسیجیان سراسر استان یک نوبت فراخوان آثار در سطح استان تمدید شد است و این جشنواره در 13 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

 

مسئول سازمان علمی، پژوهشی و فناوری سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه فراخوان ایده ها و طرح های نوآورانه و دانش بنیان در سطوح دانش آموزی،اساتید و دانشجویان و نیز متخصصین و اقشار اعلام شده است، افزود: زمینه سازی اقدامات و فعالیت های علمی پژوهشی به صورت گسترده از جمله اهداف برگزاری این جشنواره در استان است.

 

وی تجلیل از مخترعان، مبتکران، پژوهشگران و تلاشگران عرصه‌های علمی و پژوهشی و تحقیقاتی با حضور مسئولاین استانی و کشوری را از برنامه های این جشنواره دانست و ادامه داد: حمایت از جامعه علمی و نخبگان یکی از رویکردها و برنامه های محوری سازمان علمی پژوهشی فناوری سپاه روح الله است.

 

این مقام مسئول ضمن تقدیر از مشارکت و همراهی سازمان ها و مراکز علمی در سطح استان افزود: این همدلی و همراهی نشان از انسجام و یکپارچگی برای رشد و توسعه برنامه های حوزه علمی و پژوهشی در استان است و امید است این وحدت و همدلی همواره و در راستای رشد و توسعه علمی کشور وجود داشته باشد.

 

مسئول سازمان علمی، پژوهشی و فناوری سپاه روح الله استان مرکزی اضافه کرد: حرکت در مسیر پیشرفت و تعالی کشور امری ضروری است و گروه های جهادی در کنار فعالیت های خود به این مهم نیز می پردازند.

کد خبر 1263930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha