ستاد انتخابات مجلس دوازدهم در جبهه پیشرفت تشکیل شد

صدر از برگزاری دومین نشست شورای مرکزی جبهه پیشرفت رفاه و عدالت در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: ستاد انتخابات مجلس دوازدهم در جبهه پیشرفت تشکیل شد.

سید شهاب الدین صدر، رییس جبهه پیشرفت رفاه و عدالت در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد نشست شورای مرکزی جبهه پیشرفت و رفاه گفت: دومین نشست شورای مرکزی جبهه در سال ۱۴۰۲ با حضور دبیران کل احزاب وابسته به جبهه برگزار شد وتشکیل ستاد انتخابات جبهه پیشرفت رفاه و عدالت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تصویب شد.

 

 

رییس جبهه رفاه و پیشرفت و عدالت اظهار کرد: جبهه پیشرفت رفاه و عدالت به عنوان یکی از بزرگترین شبکه های ائتلافی احزاب ایران براین باور است که وضع فعلی کشور نیازمند عزم جدی و مشارکت نخبگان و حضور بخشهای مختلف نهادهای مدنی در اصلاح امور جاری کشور است و فرصت حضور فعالان احزاب و تشکلهای سیاسی در تنظیم آرایش سیاسی جامعه و با تعیین گزینه های مطلوب در این مسیر میتواند نقش قابل توجهی در بازگشت اعتماد عمومی را فراهم سازد.

 

 

وی گفت: پس از فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر تقویت اقتدار ملی با مولفه هایی نظیر افزایش مشارکت مردم در انتخابات و ایجاد فضای رقابتی سالم تصور می کنم تکلیف احزاب بیش از گذشته احساس می شود.

 

 

وی تصریح کرد: با تصویب شورای مرکزی، ستاد انتخابات جبهه پیشرفت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تشکیل شد و بناست در نشست بعدی مسئولان این ستاد تعیین و وارد مصادیق درجهت فرآیند دعوت از نخبگان و نیروهای موثر در سطح استانها شویم.

کد خبر 1263969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha