راهیان نور حرکت اصیل انقلاب اسلامی است

منعمی، با بیان اینکه راهیان نور حرکت اصیل انقلاب اسلامی است، گفت: تداوم و خروجی راهیان نور را تجلی دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، مجید منعمی، امروز(10 اردیبهشت)، در نخستین جلسه ستاد هماهنگی پشتیبانی راهیان نور در سال 1402، اظهارداشت: مقام معظم رهبری  می‌فرمایند: «راهیان نور صرفاً یک امتداد زمانی و فقط یک برهه‌ی زمانی نیست؛ گنجینه عظیمی است که تا مدت‌های طولانی ملت ما می‌تواند از آن استفاده کند، آن‌را استخراج کند و مصرف کند و سرمایه‌گذاری کند».

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با تأکید بر ضرورت و اهمیت پرداختن به راهیان نور، افزود: کار برای راهیان نور توفیق است و نگاه مقام معظم رهبری باید به موضوع راهیان نور وجود داشته باشد.

 

قرارگاه راهیان نور در شهرستان‌ها تشکیل شود

 

منعمی با اشاره به اینکه سند ملی راهیان نور به همه دستگاه‌ها ابلاغ شده است، اظهارکرد: باید قرارگاه راهیان نور در شهرستان‌ها تشکیل شود و فرمانداران به عنوان مسئول قرارگاه موضوعات مربوط به راهیان نور را پیگیری کنند.

 

وی در ادامه به اعزام کاروان های راهیان نور اشاره کرد و گفت: در روزهای ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ماه جاری دو هزار و ۲۰۰ نفر از لرستان در قالب کاروان‌های راهیان نور به منطقه«بازی دراز» اعزام خواهند شد.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان در ادامه با بیان اینکه این اعزام در قالب افتتاحیه کشوری منطقه عملیاتی «بازی دراز» در غرب کشور انجام می شود، یادآور شد: از این تعداد یک هزار و ۶۰۰ نفر مرد و ۶۰۰ نفر بانوان هستند.

 

وی با بیان اینکه راهیان نور حرکت اصیل انقلابی است، گفت: همه باید تلاش کنیم که در این حرکت عظیم و اساسی فرهنگی ذیل انقلاب اسلامی سهمی داشته باشیم.

کد خبر 1263999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha