اولین رویداد تشکیلاتی دختران حاج قاسم در آدربایجان غربی برگزار می شود

حجت الاسلام و المسلمین خضرلو گفت: اولین رویداد تشکیلاتی دختران حاج قاسم در راستای ایده‌پردازی و اقدام فرهنگی در عرصه‌های دخترانه با هدف مهارت افزایی در حوزه فعالیت فرهنگی اثرگذار در استان آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام رحمان خضرلو،معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی افزود: اولین رویداد تشکیلاتی دختران حاج قاسم در راستای ایده‌پردازی و اقدام فرهنگی در عرصه‌های دخترانه با هدف مهارت افزایی در حوزه فعالیت فرهنگی اثرگذار در استان آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

وی گفت: با توجه به اهمیت ایجاد تشکل‌های دخترانه جهادگر فرهنگی   اجتماعی و اهمیت حضور دختران در عرصه سیاست‌های کلان کشور و گام دوم انقلاب اسلامی، رویداد تشکیلاتی دختران حاج قاسم برگزار می شود.

این سمئول تصریج کرد: این رویداد به همت مدرسه صدرا در ارومیه و مدارس آموزش و پرورش در شهرستان های استان در راستای جلوگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی در عرصه فرهنگی دختران و بانوان در مدرسه علمیه الزهرا (س) ارومیه به مدت سه روز در آذربایجان غربی با هدف نقش آفرینی و کنشگری دختران نوجوان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، خانواده و محله به صورت متمرکز برگزار می شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: در این رویداد دختران نوجوان ۱۶ الی ۲۰ سال با رویکرد حل مسئله نسبت به حل مشکلات مسائل پیرامون خود حضور پیدا خواهند کرد.

دبیر رویداد حاج قاسم آذربایجان غربی افزود: فرآیند اجرای رویداد دختران حاج قاسم بدین گونه است که ابتدا دختران مسئله بدون محدودیت موضوع را شناسایی و در گام‌های بعدی نسبت به طراحی و ارائه راهکار و فرآیند اجرایی آن اقدام خواهند کرد.

وی در پایان سخنان خود گفت: در این رویداد بیش از ۱۲۰ دختر جوان و نوجوان نخبه تراز انقلاب اسلامی که از چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز خواهد شد شرکت خواهند کرد و تا عصر روز جمعه ۱۵ اردیبهشت ادامه خواهد شد.

کد خبر 1264243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha