اعزام بیش از یک هزار نفر از استان مرکزی به راهیان نور غرب کشور

سرهنگ ربیعی با اشاره به سالروز عملیات یازی دراز کرمانشاه گفت: یک هزار و ۸۰۰ نفر از مردم استان مرکزی به منطقه ی بازی دراز کرمانشاه اعزام می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سرهنگ پاسدار محسن ربیعی، امروز چهارشنبه (13 اردیبهشت) در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت برگزاری اردوهای راهیان نور، گفت: همزمان با سالروز عملیات بازی دراز کاروان ۱۸۰۰ هزار نفری از اقشار مختلف استان مرکزی به مناطق راهیان نور غرب جهت شرکت در مراسم گرامیداشت شهدای عملیات بازی دراز به استان کرمانشاه سفر می کنند.

 

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه روح الله با بیان اینکه تمامی برنامه ریزی های لازم برای اعزام و حضور باشکوه در این مراسم تدارک دیده شده است، اظهار کرد: این تعداد از سراسر استان به منظور شرکت در این مراسم اعزام می شوند.

 

وی ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا را ضروری دانست و ادامه داد: حفظ و تدام فرهنگ ایثار و شهادت ضامن بقا و پایداری انقلاب اسلامی است.

 

این مقام مسئول هدف از برگزاری این مراسم را زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و امام شهدا دانست و بیان کرد: همه افراد به ویژه نسل جوان و نوجوان باید بیش از پیش با فرهنگ ناب ایثار و شهادت و از خودگذشتگی آشنا شوند.

 

مسئول سازمان اردویی،راهیان نور و گردشگری سپاه روح الله با تاکید بر اینکه شهدا با حضور خود در میدان های دفاع از انقلاب اسلامی ثابت کردند می توان بر روی پای خود ایستاد و عزت آفرید، ادامه داد: گرامیداشت یاد و نام این عزیزان سبب زنده ماندن فرهنگ ایثار و شهادت می شود.

 

سرهنگ ربیعی اظهار کرد: به یاری خدا از ابتدای نیمه اول اردیبهشت ماه امسال کاروان های راهیان نور غرب از سراسر استان به تمامی یادمان های مناطق عمیاتی اعزام خواهند شد.

 

وی اضافه کرد: اردوهای راهیان نور علاوه بر تجدید میثاق با آرمان های امام و شهدا سبب می شود تا افراد بتوانند در مسیر ارزش هایی که شهدا با ایثار و از خود گذشتگی خود به ارمغان آوردند حرکت کنند.

 

این مقام مسئول اردوهای راهیان نور را یک سفر معنوی دانست و اظهار کرد: افرادی که به این اردوها اعزام می شوند بعد از بازگشت به مطالعه سیر و منش شهدا و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می پردازند.

کد خبر 1264522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha