رئیس قوه قضائیه پنج شنبه به کردستان سفر می‌کند/ انجام دیدارهای مردمی در تمامی شهرستان‌های استان توسط هیئت عالی قضایی

حجت‌الاسلام حسینی گفت: فردا پنج شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه رئیس قوه قضائیه در بیستمین سفر استانی خود در صدر هیئت عالی قضایی به کردستان سفر می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، حجت‌الاسلام سید حسین حسینی رئیس کل دادگستری استان کردستان از سفر رئیس قوه قضائیه به استان کردستان خبر داد و اظهار کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین محسن اژه‌ای در بیستمین سفر استانی خود فردا پنج شنبه 14 اردیبهشت ماه در صدر هیئت عالی قضایی وارد سنندج می‌شود.
 

وی افزود: دیدار با اقشار مختلف مردم، علما و روحانیون شیعه و سنی، دیدار با قضات و کارکنان دادگستری، حضور در جلسه شورای اداری، بررسی مشکلات قضایی استان، تصویب مصوبات برای رفع مشکلات از مهمترین برنامه‌های سفر رئیس قوه قضائیه به استان کردستان است.
 

رئیس کل دادگستری استان کردستان با بیان اینکه معاونین رئیس قوه قضائیه، رئیس سازمان زندانها، ثبت اسناد، پزشکی قانونی، رئیس نیروهای مسلح در این سفر حضور خواهند داشت، تصریح کرد: سایر مسئولان عالی قضایی هر کدام به نقاط مختلف استان سفر می کنند تا زمینه برطرف کردن مشکلات مردم را فراهم کنند.
 

وی بررسی مشکلات حقوقی و قضایی مردم که طی دیدارهای مردمی در مرکز استان و سایر شهرستانهای استان اتفاق خواهد افتاد را از دستاوردهای ارزشمند سفر رئیس قوه قضائیه و هیئت عالی قضایی به استان کردستان خواهد بود.
 

گفتنی است؛ در آستانه سفر حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه به استان کردستان و در پی حضور هیات‌های کارشناسی قضائی و حقوقی در این استان، مشکلات واگذاری اراضی فاز ۲ شهرک وحدت شهرستان سنندج پس از ۲۵ سال اختلاف بین ادارات و سازمان‌های مختلف در مورد مالکیت آن و بلاتکلیفی برخی از شهروندان، با پیگیری و حکمیت سازمان قضایی نیرو‌های مسلح و همکاری ستاد کل نیرو‌های مسلح و نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران حل و فصل شد.
 

پس از اخذ مجوز‌های لازم از وزارت راه و شهرسازی، طی روز‌های آینده اراضی فاز ۲ شهرک وحدت شهرستان سنندج به صورت رسمی به اعضای تعاونی واگذار خواهد شد.
 

ستاد کل نیرو‌های مسلح موافقت کرده است تا اسناد اراضی فاز ۲ شهرک وحدت به نام سازمان ملی زمین و مسکن صادر شوند.

کد خبر 1264538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha