برگزاری ویژه برنامه های بنیاد شهید لرستان به مناسبت هفته مقاومت

حجت الاسلام هاشمی، گفت: به مناسبت هفته مقاومت در استان لرستان به ویژه در روزهای یکم، دوم و سوم خرداد برنامه هایی برگزار و از سخنران کشوری دعوت می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، امروز(19اردیبهشت)، در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که در راستای کنگره 6544 شهید لرستان و به ریاست معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استانداری لرستان برگزار شد، اظهارداشت: استان لرستان از 30 اردیبهشت تا چهارم خرداد تعداد هزار و ۵۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به اجرای برنامه های آزاد سازی خرمشهر در استان، افزود: طبق دستورالعمل ملی اجرایی مراسم سوم خرداد برنامه هایی در استان برگزار می شود.

 

وی تعداد شهدای خرمشهر استان لرستان را ۱۶۶ شهید، تعداد جانبازان ۶۴ و آزادگان را ۶ نفر عنوان کرد و گفت: بیشترین آمار شهدا مربوط به شهر خرم آباد است.

 

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه در این روز یک ساعت به صورت همزمان در خرم آباد و دیگر شهرستان ها با حضور مدیران استانی مراسم دیدار با خانواده این شهدا برگزار می شود، عنوان کرد: از  ۳۰ اردیبهشت تا دوم خرداد نیز برای شهدای حاج عمران مراسم دیدار با خانواده شهدا در سه روز برگزار می شود.

 

وی با اشاره به انجام پیگیری های لازم برای تبدیل یکم و دوم خرداد به روز مقاومت مردم لّر، گفت: یک خرداد ماه نیز در سالروز شهادت شهید محمد بروجردی، شهید میرشاکی و شهید شکارچی مراسمی در بروجرد با سخنرانی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برگزار می شود.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان عنوان کرد: در دوم خرداد نیز به مناسبت یادواره شهدای بمباران، روز مقاومت مرد لّر و همایش دوم خرداد در خرم آباد برنامه ای با سخنرانی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برگزار خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: دیدارهای عمومی، غبار روبی گلزار شهدا و... از دیگر برنامه های بنیاد شهید در این ایام خواهد بود.

کد خبر 1266269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha