یادداشت وزیر فرهنگ در فضای مجازی به مناسبت آغاز بکار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

اسماعیلی در جدیدترین نوشته خود در فضای مجازی ضمن اشاره به آغاز به کار سی و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مصلی امام خمینی (ره) نوشت: نمایشگاه، رویدادی شناسنامه دار در عرصه بین المللی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی در جدیدترین نوشته خود در فضای مجازی ضمن اشاره به آغاز به کار سی و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مصلی امام خمینی (ره) نوشت: نمایشگاه، رویدادی شناسنامه دار در عرصه بین المللی است که در داخل کشور نیز جشن بزرگ پارسی زبانان علاقه مند به کتاب و کتابخوانی به شمار می‌رود.

جدیدترین یادداشت‌ وزیر فرهنگ در فضای مجازی به شرح زیر آمده است:
 
«سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به طور رسمی آغاز شد. رویدادی شناسنامه دار در عرصه بین المللی که در داخل کشور نیز جشن بزرگ پارسی زبانان علاقه مند به کتاب و کتابخوانی به شمار می رود.
 
با هدفگذاری مشخص همکاری ها و تبادلات فرهنگی بین المللی پس از حضور قطر در نمایشگاه سال گذشته، امسال تاجیکستان میهمان ویژه این رویداد است.
 
 معتقدم گسترش پهنه نفوذ زبان فارسی در تعامل منطقه ای با کشورهای دوست راه را برای جهانی شدن فرهنگ و هنر ایران بزرگ بیشتر هموار خواهد کرد.»
 
گفتنی است  سی‌وچهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا ۳۰ اردیبهشت و با شعار «آینده خواندنی است» در  مصلی امام خمینی (ره) دایر خواهد بود.
کد خبر 1266652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha