برپایی ایستگاه سلامت به همت جمعیت هلال احمر شیروان

مدیر جمعیت هلال احمر شیروان گفت: به مناسبت هفته هلال احمر، داوطلبان این جمعیت روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه اقدام به برپایی ایستگاه سلامت کردند.

محسن نوروزی- مدیر جمعیت هلال احمر شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهار کرد: ایستگاه سلامت و کنترل فشارخون توسط اعضای جوانان و امدادگران برادر جمعیت هلال‌احمر شهرستان شیروان از صبح تا عصر امروز در محل مصلی امام خامنه ای مدظله العالی این شهرستان برپا است و به مراجعه کنندگان بروشوری از فعالیت ها و اقدامات یکساله اخیر این جمعیت اعطا می شود.


وی خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود با برپایی این ایستگاه طبق سنوات گذشته، بیش از هزار نفر مراجعه کننده داشته باشیم و فشار خون آنان اندازه گیری و نکات لازم جهت سلامت آنان ارائه شود، این جمعیت در طول سال جهت ارائه خدمات به بیماران نیازمند و محروم از هیچ گونه تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.


نوروزی عنوان کرد: برنامه هایی همچون، برگزاری کارگاه های مختلف فرهنگی و آموزشی ( عفاف و حجاب)، دوره پیشگیری از آسیب های اجتماعی و فرهنگی، اجرای طرح دادرس در مدارس و ارائه آموزش های لازم به دانش آموزان، اجرای طرح کاروان سلامت، برگزاری دوره های آموزشی و امدادی از جمله اقدامات انجام شده سال گذشته توسط اعضای این جمعیت در شهرستان بوده است.


چهار هزار نفر عضو جمعیت هلال احمر شیروان هستند.

کد خبر 1266925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha