تلاش دشمن برای ضربه زدن به نهادهای انقلابی

نخعی با بیان اینکه دشمن با ایجاد حواشی به دنبال ضربه زدن به نهادهای انقلابی است، گفت:شفافیت و اطلاع رسانی حق مردم است و امروز نهادهای انقلابی مورد هجمه دشمن هستند و نباید با رفتار و عمل خود جهت سواستفاده دشمن شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، مصطفی نخعی امروز (۲۴ اردیبهشت) در مراسم افتتاح رسمی پروژه های بزرگ فناوری و توسعه ای صدا و سیمای خراسان جنوبی اظهار داشت: حقیقتا بی انصافی است که از صدا و سیمای جمهوری اسلامی به طور کل در سطح ملی تشکر و تقدیر نداشته نباشیم.

 

نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس ادامه داد: صدا و سیمای جمهوری اسلامی علی رغم وجود هجمه ها مسیر خود را با قدرت طی می کند و صدا و سیمای خراسان جنوبی نیز اقدامات خوبی چه در حوزه زیرساختی و چه در تولید برنامه های فاخر انجام داده است.

 

رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی با بیان اینکه تعامل خوبی امروز بین مجلس و صدا و سیما وجود دارد، افزود: اقدامات خوبی در این راستا انجام شد و یک نمونه بهینه سازی مصرف انرژی بود که صدا و سیما پیش قدم شد تا این فرهنگ سازی در جامعه صورت گیرد.

 

وی در ادامه گفت: این موضوع سبب شد ۵۰ هزار میلیارد تومان بودجه جهت بهینه سازی مصرف انرژی در جامعه در نظر گرفته شود و بتوانیم به انتظارات موجود جامه عمل بپوشانیم.

 

نخعی با اشاره به اینکه شیطنت ها و حواشی بسیاری وجود دارد، ادامه داد: کار دشمن همین است و برنامه ریزی برای این حواشی کرده است و به دنبال این هستیم مجلسی که مفتخر به عنوان انقلابی است را مورد هدف قرار دهد.

 

نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس در ادامه عنوان کرد: اجازه ندهیم دشمنان سواستفاده کنند البته شفافیت و اطلاع رسانی حق مردم است و امروز نهادهای انقلابی مورد هجمه دشمن هستند و نباید با رفتار و عمل خود جهت سواستفاده دشمن شویم.

 

وی با بیان اینکه کمبودهایی هنوز در سطح خراسان جنوبی وجود دارد، افزود: خراسان جنوبی سومین استان پهناور کشور است و این نقاط اندکی که فاقد بهره متدی از حوزه دیجیتال هستند مورد توجه قرار گیرند.

 

رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی تاکید داشت: تولید برنامه های مرتبط با فرهنگ خراسان جنوبی و محصولات استراتژیکی استان مدنظر قرار گیرد و این موضوع نیازمند حمایت و پشتیبانی دستگاه های اجرایی مختلف است.

 

 

کد خبر 1267031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha