«سلسله الامام المهدی المصوره » از کتاب های جدید دینی ویژه کودکان و نوجوانان است

مسئول غرفه دارالبراق لثقافه الاطفال در نمایشگاه درباره کتاب های جدید دینی در این غرفه برای عرضه به کودکان و نوجوانان به کتاب «سلسله الامام المهدی(عج) المصوره» اشاره کرد که از بدو تولد تا دوران غیبت است و هم به زبان فارسی و هم عربی چاپ شده است.

ربیعی زاده از انتشارات دارالبراق للثقافه للاطفال عراق مستقر در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به خبرنگار شبستان گفت: 100 عنوان کتاب در سی و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب در این غرفه عرضه شده است که شامل کتاب های مذهبی، عمومی، اخلاق و تربیتی، آموزشی برای کودکان و نوجوانان است.

 

وی درباره کتاب های دینی انتشارات خود گفت: کتاب اصحاب پیامبر، حیوانات در قرآن و قصه های قرآنی برای کودکان و نوجوانان از جمله کتاب های دینی ویژه کودکان و نوجوان این غرفه است.

وی درباره کتاب جدید این غرفه به کتابی درباره امام زمان(عج) اشاره کرد که شش جلدی است و به صورت مصور است، این مجموعه از بدو تولد امام زمان(ع) تا دوران غیبت را به تصویر کشیده است و به دو زبان عربی و فارسی است که یک غرفه فارسی از این انتشارات در بخش عمومی فارسی زبانان نیز قرار دارد.

 

مسئول غرفه دارالبراق لثقافه الاطفال همچنین درباره چاپ و طراحی این کتاب ها، گفت: کتاب های حاضر ما در ایران چاپ و طراحی شده اند تا به مردم ایران عرضه شود.

 

وی گفت: ما نمایشگاه هایی در امارات و نجف اشرف، بغداد و بصره نیز داریم. این کتاب های کودک و نوجوان مورد استقبال کشورهای حوزه خلیح فارس نیز است و ما بیشترین فروش را در این کشورها داریم.

وی همچنین اظهار کرد: ما فروش مجازی نیز داریم ولی متاسفانه تاکنون فعال نشده است.

 

دارالبراق لثقافه الاطفال، اولین مؤسسه انتشاراتی عراقی از بخش خصوصی است که در زمینه ادبیات و فرهنگ کودکان فعالیت دارد و به انتشار و چاپ کتاب های کودکان بر اساس استانداردهای کیفیت بین المللی برای این گروه سنی می پردازد.

 

این انتشاراتی کار خود را در آغاز سال 2003 با اتخاذ یک برنامه منظم برای پیشبرد واقعیت فرهنگ و ادبیات کودکان در عراق و جهان عرب آغاز کرد تا در این زمینه همگام با جامعه جهانی باشد.

کد خبر 1267436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha