مهلت شرکت در مسابقات قرآنی مدهامتان تا ۲۰ تیرماه تمدید شد

به گفته اسلامی، با استقبال فعالان قرآنی و اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد برای شرکت در شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان، مهلت شرکت در این دوره از مسابقات تا ۲۰ تیرماه تمدید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، محسن اسلامی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان ویژه کانون های مساجد با هدف ترویج معارف قرآنی در جامعه، توجه به مساجد به عنوان پایگاه اصلی فعالیت های قرآنی، تحکیم پیوند مسجد، قرآن و مردم و کشف استعدادهای قرآنی و فراگیری فعالیت های قرآنی اجرا می شود.

 

وی با یادآوری اینکه این دوره از مسابقات در سه رده سنی کودکان(زیر 7 سال)، نوجوانان( 7 تا 16 سال) و جوانان(17 تا 30 سال) برگزار می شود، تصریح کرد: شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در بخش ویژه کانون های مساجد شامل جلسات قرآن کریم،تلاوت نور و تولیدات هنری و بخش بین الملل اجرا خواهد شد.

 

اسلامی با یادآوری اینکه این دوره از مسابقات در رشته های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، قرائت ترتیل، مفاهیم، اذان، حفظ کل قرآن، حفظ جزء سی ام، مکبری، قرائت نماز و استعدادیابی اجرا می شود، ادامه داد: این مسابقات به صورت حضوری، غیرحضوری و ارتباط تصویری اجرا می شود.

 

وی اضافه کرد: بارگذاری آثار از طریق سامانه بچه های مساجد از هفته چهارم فروردین ماه آغاز شده و به دلیل استقبال متسابقین تا 20 تیرماه 1402 ادامه دارد. همچنین شرکت در مسابقات غیرحضوری از هفته اول خرداد و داوری آثار از هفته دوم خرداد آغاز می شود.

کد خبر 1267833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha