برنامه‌ های سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام(ره) در اندونزی اعلام شد

رایزنی فرهنگی ایران در اندونزی برنامه‌ های سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، رایزنی فرهنگی کشورمان در اندونزی در آستانه سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، برنامه‌ های فرهنگی ای را با همکاری مؤسسات فرهنگی و دانشگاه‌های اندونزی در این کشور برگزار می کند.

 

نخستین برنامه‌ رایزنی فرهنگی کشورمان که با همکاری و مؤسسه روشنفکر اندونزی  برگزار می شود، نشست اندیشمندان اندونزیایی با بررسی اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) با عنوان «اندیشمندان اندونزیایی از انقلاب اسلامی می‌گویند» است.

 

در همین راستا، مطالبی در خصوص «امام خوبی‌ها» و «سیر زندگی و اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره) تاکنون» در بسترهای مختلف فیسبوک، یوتیوب، اینستاگرام و توییتر بارگذاری می‌ شود.

 

بررسی اندیشه‌ های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در اتاق‌های ایران ۷ دانشگاه در اندونزی، تهیه ویدئوکلیپی با موضوع «فارسی‌آموزان(دانشجویان) از امام خمینی(ره) می‌گویند» و انتشار مقالات انقلاب اسلامی و اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در رسانه‌های اندونزی از دیگر برنامه‌های رایزنی فرهنگی کشورمان در ایام سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام(ره) است.

کد خبر 1267879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha