۲۵۰ برنامه با حضور خدام رضوی در گلستان برگزار می شود

حاجی اکبری به مناسبت دهه کرامت، سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا(ع)، ۲۵۰ برنامه با حضور ۱۳ خادم حرم علی بن موسی الرضا(ع) در سطح استان گلستان برگزار می شود.

عباس حاجی اکبری به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان گفت: به مناسبت دهه کرامت، سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا(ع)، 250 برنامه با حضور 13 خادم حرم علی بن موسی الرضا(ع) در سطح استان گلستان برگزار می شود.

 

مدیر کانون های خدمت آستان قدس رضوی استان گلستان افزود: برنامه های حضور خدام رضوی در استان از روز (چهارشنبه 3 خرداد) آغاز می شود و تا ولادت امام رضا(ع) ادامه دارد.

 

وی دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان، حضور در گلزار شهدا و عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا را از برنامه های روز اول حضور خدام رضوی در استان بیان کرد و گفت: این خدام برای حضور در سطح استان به سه دسته تقسیم شده و به اجرای برنامه می پردازند.

 

حاجی اکبری ادامه داد: حضور در مزار شهدا و غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، اعزام بیماران سرطانی به مشهد مقدس، تهیه و توزیع بسته ارزاق بین نیازمندان، اطعام دهی به نیازمندان، اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم، اعزام گروه های سلامت به انبارالوم، حضور در بیمارستان و عیادت از بیماران، برپایی رواق رضوی یا چایخانه در میدان مرکزی گرگان، برگزاری تلاوت رضوی در سطح شهرستان ها با حضور قاریان قرآن اعزامی از مشهد، برگزاری جشن های روز میلاد و پذیرایی از سه هزار نفر در روز جشن از برنامه های حضور خدام رضوی در سطح استان است.

 

وی اظهارداشت: تمامی برنامه های سطح استان در دهه کرامت مردمی است و توسط مردم تامین می شود.

 

مدیر کانون های خدمت آستان قدس رضوی استان گلستان با بیان اینکه در حال حاضر 4 هزار و 500 نفر خادمیار رضوی در استان ثبت نام کرده اند، گفت: از این تعداد یک هزار و 680 نفر خانم و دو هزار و 820 نفر آقا هستند.

 

وی افزود: خادمیاران 12 نوبت در سال می توانند برای کشیک به مشهد بروند و بقیه خدمتشان را می توانند متناسب با تخصص شان در استان خدمت کنند.

 

حاجی اکبری، کانون زیارت اولی ها، قرآن، سلامت، ایثار و شهادت، جهادی، کتاب و کتابخوانی، کارآفرینی و اشتغال، بانوان و خانواده و جوانان را از کانون های این دفتر برشمرد.

 

 

کد خبر 1268504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha