قدرت نظامی در ایران اسلامی مزین به بصیرت الهی است

صحرایی تاکید کرد: در ایران اسلامی، قدرت نظامی به بصیرت الهی و حرکت مجاهدانه در مسیر خدا مزین شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛محمدطیب صحرایی در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر که با حضور آیت الله علما نماینده ولی فقيه و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد؛ عنوان کرد: این پرچم پرافتخار ایران اسلامی به واسطه فداکاری های هزاران زن و مرد همچنان در دنیا با صلابت تمام در اهتزاز است.

 

استاندار کرمانشاه افزود: در بسیاری موارد جسم‌ها و کالبدها در کارها شبیه یکدیگر هستند اما آنچه میان یک حرکت الهی و با دیگر حرکت ها تفاوت ایجاد می کند، هدف و محتوای آن است.

 

وی خاطر نشان کرد: در جهان بسیاری ها به امر نظامی گری مشغول هستند اما آنچه حرکت شما را مفتخر و مزین به جهاد فی سبیل اله می کند، آن نیت الهی شماست.

 

استاندار کرمانشاه: نیروهای مسلح  مادامی که  وظیفه شان را همراه با بصیرت الهی انجام دهند در مسیر جهاد در راه خدا هستند.

 

مقام عالی استان تصریح کرد: ما راه جهاد و شهادت را با بصیرت انتخاب می کنیم و این یک تفاوت بی بدیل میان زندگی الهی و زندگی مادی است.

 

 صحرایی با اشاره به اینکه امروز همه ایرانیان با افتخار یاد و خاطره حماسه بزرگ فتح خرمشهر را گرامی داشته اند، عنوان کرد: انقلاب اسلامی به تعبیر زیبا و حکیمانه رهبر معظم انقلاب، خرمشهرها در پیش دارد و همه باید برای فتح خرمشهرهای بعدی خود را آماده

 

وی تاکید کرد: سرباز انقلاب هیچگاه خسته نمی شود و با قامتی استوار و اراده ای پولادین تا انتهای لشکر دشمن را هدف می گیرد.

 

کد خبر 1268775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha