کشور ایران به برکت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) از خطرها بیمه است

حجت الاسلام و المسلمین قریشی گفت: از عنایت های بزرگ الهی برای کشور ایران این است که مرقد مطهر امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) در این کشور قرار داده و به برکت وجود این دو شخصیت، خداوند متعال بسیاری از بلاها را از کشور ما دور کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، در مراسم ولادت امام رضا (ع) که در مسجد امام رضا(ع) محمدیار شهرستان نقده برگزار شد، با اشاره به دستاوردهای اخیر انقلاب اسلامی گفت: الحمدلله انقلاب اسلامی با وجود تمام تحریم ها و مشکلات موجود به عنوان قوی ترین کشور منطقه محسوب می شود و امیدواریم با ریل گذاری زیرساخت های اقتصادی، مشکلات معیشتی مردم حل شود.

وی با اشاره به دهه کرامت افزود: از عنایت های بزرگ الهی برای کشور ایران این است که مرقد مطهر امام رضا و حضرت معصومه در این کشور قرار داده و به برکت وجود این دو شخصیت، خداوند متعال بسیاری از بلاها را از کشور ما دور کرده است.

امام جمعه ارومیه با اشاره به روایتی از امام رضا تصریح کرد: هرکسی امام رضا (ع) را در غربت زیارت کند، آنحضرت در روز قیامت در سه مکان توزیع نامه اعمال، پل صراط و هنگام وزن کردن اعمال به داد آن فرد خواهم رسید و از واهمه های آن سه مکان آن شخص را نجات خواهد داد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به روایت « ضمنت لمن زار أبی علیه السلام بطوس، عارفا بحقه الجنة علی الله تعالی» تشریح کرد: امام جواد علیه السلام می فرمایند «من برای آن کس که قبر پدرم علیه السلام را در طوس زیارت کند در صورتی که عارف به حق او باشد از جانب خداوند متعال ضامن بهشت می باشم».

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در پایان با اشاره به اهمیت زیارت قبور معصومین و ثواب کثیر آن افزود: در روایات ثواب های بسیاری برای زیارت قبور مطهر ائمه معصومین نقل شده است لذا درخواست دارم که کسانی که توانیی لازم را دارند حداقل یک بار در سال با خانواده به زیارت امام رضا (ع) بروند.

کد خبر 1271005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha