دولت سیزدهم با دنبال کردن منویات رهبری در عرصه‌ های مختلف درخشیده است

حجت الاسلام نکونام گفت: دولت سیزدهم با دنبال کردن منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در عرصه‌ های مختلف درخشیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام محمدعلی نکونام در دیدار با وزیر بهداشت و درمان اظهار داشت: خدمات دولت سیزدهم با توجه به دوره های قبل قابل مقایسه نیست.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام‌جمعه شهرکرد ادامه داد: دولت سیزدهم با دنبال کردن منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در عرصه‌ های مختلف درخشیده است.

 

وی به دریافت مبالغ زیاد هزینه از بیماران توسط پزشکان اشاره کرد و گفت: دریافت این مبالغ از بیماران توسط برخی پزشکان عادی شده است و این مبالغ در توان بسیار از مردم این استان نیست البته پزشکانی هم هستند که انصاف را رعایت می کنند و خدا را هم در نظر می گیرند.

 

حجت الاسلام نکونام بابیان اینکه پیگیری و شناسایی پزشک های که به دریافت پدیده زیرمیزی روی آورده اند توسط مسئولین این حوزه ضروری و لازم است.

 

امام‌جمعه شهرکرد اظهار داشت: بسیاری از مردم این استان در شهرستان ها و در روستاها و شهرها هستند که نیاز مبرم به خدمات پزشکی دارند لذا عدالت در حوزه بهداشت و درمان باید برای همه شهرستان ها به صورت یکسان باشد تا مردم در دورترین نقاط این استان از خدمات ضروری بهداشت و درمان به آسانی استفاده کنند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به برخی هزینه های سنگین درمان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه این استان جزء استان های محروم است بنابراین مردم این استان به ویژه در روستاها به خاطر هزینه های بالا از بسیاری از خدمات محروم می شوند.

 

وی به نظام و طرح پزشک خانواده اشاره کرد و گفت: نظام ارجاع و پزشک خانواده نیاز به فرهنگسازی بیشتری در استان چهارمحال و بختیاری دارد چرا که هنوز این موضوع بین مردم نهادینه نشده است.

 

کد خبر 1271267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha