آموزش از مهمترین ارکان احیا امر به معروف و نهی از منکر است

حجت الاسلام احمدی گفت: آموزش یکی از مهمترین ارکان احیا امر به معروف و نهی از منکر است و اگر این آموزش ها به درستی به دست مردم نرسد نتیجه ای جز فاصله گرفتن مردم از این دو فریضه الهی نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین، حجت الاسلاماحمدی در دیدا ر با سرهنگ نجاتی معاون اجتماعی سپاه حضرت صاحب الامر (عج)  بیان کرد: دوره های آموزشی که سابق بر این توسط دو نهاد برگزار می شود بسیار کارآمد بوده و این جریان باید استمرار داشته باشد.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین افزود: آموزش یکی از مهمترین ارکان احیا امر به معروف و نهی از منکر است و اگر این آموزش ها به درستی به دست مردم نرسد نتیجه ای جز ایجاد چالش های اجتماعی و فاصله گرفتن مردم از این دو فریضه الهی نخواهد داشت.

 

وی تاکید کرد: دوره های تربیت ضابطین امر به معروف و نهی از منکر و دوره های تربیت مربی با قوت ادامه خواهند یافت و همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر با سپاه پاسداران سرشار از برکت خواهد بود.

 

در ادامه معاون اجتماعی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با اشاره به دوره تربیت مربی امر به معروف و نهی از منکر که سال گذشته با همکاری دو نهاد برگزار شد، اظهار کرد:دوره های آموزشی باید هدفمند و  مستمر باشند تا اثر بخشی بهتری داشته باشند.

 

سرهنگ نجاتی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر ظرفیت هایی دارند که اگر درکنار هم از این ظرفیت های بهره برداری شود بدون شک نتایج مطلوبی در پی خواهد داشت.

 

گفتنی است در پایان این دیدار برنامه ریزی هایی برای برگزاری  چندین دوره آموزشی با محوریت امر به معروف و نهی از منکر و با همکاری سپاه صاحب الامر استان قزوین و ستاد امر به معرف و نهی از منکر صورت گرفت.

 

کد خبر 1271689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha