مدیران چهارمحال و بختیاری زمینه انتخابات پرشور و حداکثری را فراهم کنند

حسین ‌میرزایی بابیان اینکه مدیران چهارمحال و بختیاری باید زمینه انتخابات پرشور و حداکثری را فراهم کنند گفت: امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت از جمله مواردی است که باید در دستور کار مسئولان و دستندارکاران انتخابات باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، محسن حسین میرزایی در ستاد انتخابات استان اظهار داشت: فرمانداران و بخشداران و اعضای ستاد انتخابات در استان چهارمحال و بختیاری نیز در مشارکت حداکثری انتخابات مشارکت ویژه داشته باشند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: یکی از موارد مهمی که باید در دستور کار کارگزاران فرمانداران و بخشداران و اعضای ستاد انتخابات در استان باشد رعایت بی طرفی است.

 

وی ابراز کرد: مردم با اعتماد کامل به برگزارکنندگان انتخابات در پای صندوق رای حاضر می شوند لذا برگزاری انتخابات سالم و بدون هیچ خلل و یا شکایتی در سطح استان باید از طرف مسئولین برگزاری رعایت شود.

 

حسین ‌میرزایی تصریح کرد: برگزارکنندگان انتخابات باید در زمان برگزاری با در نظر گرفتن خداوند متعال بدون طرفداری از جناح و یا فرد خاصی مردم با به پای صندوق های رای تشویق کنند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه فرمانداران، بخشداران، نمایندگان فرمانداران، اعضای شعب و ستاد انتخابات باید در کلاس ها و کارگاه های چند جلسه ای آموزش های لازم را دریافت کنند گفت: این اقدام منجر به تصریح در انتخابات سالم در سطح استان چهارمحال و بختیاری می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: مسئولان و مدیران متقاضی داوطلبی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باید تا ۲۵ خردادماه جاری از سمت کاری فعلی خود استعفا بدهند.

 

کد خبر 1271968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha