ضرورت همکاری برای تقویت زیرساخت های امدادرسانی در پایگاه های امداد و نجات

طالبی با اشاره مشکلات زیرساختی و کمبودها در خصوص امدادرسانی در خراسان جنوبی، گفت: از مدیران استانی و دستگاه‌های متولی خواستاریم در راستای تأمین و تقویت زیرساخت‌های پایگاه‌های امدادی در سطح استان همکاری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سید محمدرضا طالبی- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی- امروز (۲۳ خرداد) در آیین افتتاح پروژه‌های امدادی و عمرانی جمعیت هلال احمر، اظهار کرد: کار امدادگران هلال احمر حد و مرز خاصی ندارد و به صورت جهادی و شبانه‌روزی به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

 

وی با اشاره به مشکلات زیرساختی و کمبودها در خصوص امدادرسانی در استان خراسان جنوبی، افزود: اگر چه مردم و مسئولان و نیروهای امدادی اجازه نمی‌دهد در زمان بحران خدمت‌رسانی به حادثه‌دیدگان معطل بماند و با امکانات موجود بحران را مدیریت می‌کنند اما وجود تجهیزات و امکانات و زیرساخت‌ها کارها را روان و تسهیل خواهد کرد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با تقدیر از خدمات حمایتی جمعیت هلال احمر، گفت: ساخت پروژه‌های پایگاه امداد و نجات موجب می‌شود که کار امدادرسانی در بحران‌ها و مشکلات تسریع یابد.

 

طالبی با اشاره به کمک‌های صورت گرفته برای رفع برخی از مشکلات پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای و کوهستانی جمعیت هلال استان، تأکید کرد: از مدیران استانی و دستگاه‌های متولی خواستاریم در راستای رفع مشکلات و تأمین زیرساخت‌های پایگاه‌های امدادی در سطح استان همکاری کنند.

 

وی بیان کرد: نجات جان یک انسان نجات بشریت است لذا کار جمعیت هلال احمر و امدادگران قابل تقدیر است.

 

 

کد خبر 1272857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha