جلوی رشد کشف حجاب در خراسان جنوبی گرفته شده است

قناعت گفت: جلوی رشد کشف حجاب در خراسان جنوبی گرفته شده است که موفقیت بزرگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، جواد قناعت- استاندار خراسان جنوبی امروز چهارشنبه (24 خرداد) در شورای امر به معروف و نهی از منکر که در دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی برگزار شد، اظهار کرد: در این شورا نخبگان استان نشسته‌اند و تصمیمات باید بر اساس شرایط گرفته شود تمام استان را به صورت هماهنگ شده و یا سرزده رفته ام و شرایط عفاف و حجاب استان خوب است.

 

وی تصریح کرد: به لحاظ پايتخت وضعیت عفاف و حجاب در خراسان‌جنوبی خیلی خوب است و قدر این مردم را باید بدانیم، قدر دانستن به معنای این نیست که به راحتی از کنار بدحجابان بگذریم اتفاقا باید حساس باشیم و منسجم برنامه ها را ادامه دهیم و این چند درصد بی حجابی را رفع کنیم.

 

استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه باید خطاها را رفع کنیم، گفت: کشور، فضای خوبی را در عرصه بین المللی دارد اما در عرصه داخلی به ویژه رسانه و فضای مجازی نتوانسته ایم خوب عمل کنیم.

 

به گفته قناعت، نظام ما قله های پیشرفت زیادی را طی کرده اما در دو عرصه های بین المللی که یکی اقتصاد و معیشت است و دیگری هم حوزه فرهنگی و موضوع عفاف و حجاب است می لنگیم، رهبر معظم انقلاب مسئول نیست که جلسه ای را مدیریت کند اما ایشان اعتقاد دارند 90 درصد بی حجابان کشور فریب خورده اند ولی انسان های خوبی هستند که در راهپیمایی شرکت می کنند و یا در شب های قدر حضور دارند.

 

استاندار خراسان جنوبی افزود: در تصمیم گیری ها باید واقعیت های جامعه را ببینیم نه چیزی که بر اساس سلایق شخصی در جلسات ارائه می دهیم؛ استان در خصوص عفاف و حجاب مشکل خاصی ندارد استان نجیب، پاک و ولایت مدار هستند و اگر می خواهیم عملکردها را ارزیابی کنیم باید ارزیابی ها در ظرفیت زمان باشد.

 

قناعت با بیان اینکه اقدامات عفاف و حجاب کافی نیست اما نیروهای بسیجی و سایر نیروهای امنیتی نگذاشتند بی حجابی رشد کند که خود موفقیت است، افزود: جلوی رشد کشف حجاب در خراسان جنوبی گرفته شده است که موفقیت بزرگی است.

 

وی در پایان بر لزوم نگاه انقلابی بر موضوع رعایت عفاف و حجاب در بین مسئولان تاکید کرد.

 

 

 

 

کد خبر 1273053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha