کانون امام صادق (ع) عنبرآباد در تدارک تابستانی به یاد ماندنی برای بچه های مسجد

محبوبه جبالبارزی از آغاز ثبت نام طرح اوقات فراغت تابستانی خبر داد و گفت: ثبت نام طرح اوقات فراغت تابستانی از ۲۰ خرداد ماه برای رده های سنی کودکان، نوجوانان و جوانان آغاز شده است.

محبوبه جبالبارزی در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از آغاز ثبت نام طرح اوقات فراغت تابستانی خبر داد و گفت: ثبت نام طرح اوقات فراغت تابستانی از ۲۰ خرداد ماه برای رده های سنی کودکان، نوجوانان و جوانان آغاز شده است.
مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد ویژه برنامه های غنی سازی اوقات فراغت از تنوع خاصی برخوردار است، افزود: این ویژه برنامه شامل آموزش قرآن، احکام، ورزش، سرود، سبک زندگی اسلامی و همچنین برگزاری حلقه های تربیتی و اردوهای درون استانی است.
وی بیان کرد: در کنار آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، دوره آموزش تفسیر جزء قرآن کریم نیز برگزار خواهد شد و برای آشنایی نوجوانان و جوانان با مسائل شرعی و وظایف یک مسلمان، دوره آموزش احکام نیز برگزار می شود.
جبالبارزی اظهار کرد: پسران نوجوان و جوان می توانند در ایام فراغت تابستانی در کلاس های ورزشی فوتبال، والیبال و فوتبال دستی برای پسران نوجوان و جوان شرکت کنند.
مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد عنوان کرد: با هدف تشکیل گروه سرود بچه های کانون امام صادق (ع)، کلاس آموزش سرود نیز برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: در دوره سبک زندگی اسلامی سعی داریم نوجوانان و جوانان را با سبک زندگی و سیره اهل بیت (ع) آشنا کنیم.
جبالبارزی بیان کرد: در تابستان امسال بچه مسجدی می توانند با شرکت در طرح اوقات فراغت تابستانی به اردوهای درون استانی بروند.
مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد اضافه کرد: با هدف اشتغال و کارآفرینی از طریق هماهنگی های صورت گرفته با فنی و حرفه ای، دوره های آموزش گلدوزی، مشبک کاری و خیاطی برای دختران نوجوان و جوان برگزار خواهد شد و همچنین دوره های آموزش منبت کاری و خطاطی نیز برای پسران نوجوان و جوان برگزار می شود.
وی ابراز کرد: در پایان دوره های آموزش کارآفرینی به شرکت کنندگان گواهی معتبر فنی و حرفه ای اعطا خواهد شد.
جبالبارزی خاطرنشان کرد: امسال مقام معظم رهبری در سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) تاکید ویژه ای بر ایمان و امید آفرینی داشتند بنابراین ما تصمیم گرفتیم در لبیک به ندای ولی امر مسلمین جهان، ویژه برنامه های اوقات فراغت تابستانی را حول محور ایمان و امید آفرینی برگزار کنیم.

کد خبر 1273096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha