دوره آموزشی «مدرسه تئاتر شبستان» در تبریز برگزار می‌شود

نخستین دوره آموزشی «مدرسه تئاتر شبستان» به همت ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی(فهما) در تبریز برگزار می‌شود.

«مرتضی شفیعی» مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داشت: نخستین دوره آموزشی «مدرسه تئاتر شبستان» به همت ستاد فهما استان ویژه هنرمندان مساجد آذربایجان‌شرقی در تبریز برگزار می‌شود.

وی شناسایی، تقویت و پرورش استعداد های هنری اعضای کانون‌های مساجد را از مهمترین اهداف برگزاری این دوره آموزشی دو روزه دانست و افزود: این دوره با حضورراساتید برجسته کشوری به صورت تئوری و کارگاهی طی روزهای 10 و 11 تیر برگزار خواهد شد.

شفیعی اعلام کرد: فراخوان این دوره آموزشی طی روزهای گذشته منتشر شده و اتقبال خوبی از سوی هنرمندان مسجدی برای شرکت در این رویداد هنری صورت گرفته است و عموم علاقه‌مندان در رده سنی 14 تا 30 سال می توانند در رشته های چهارگانه این دوره آموزشی نام‌نویسی و شرکت کنند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی گفت: این کارگاه آموزشی با تدریس «سید حسین فدایی» در رشته نمایشنامه‌نویسی، «حسین عالم بخش» در رشته کارگردانی، «فرهاد بشارتی و ابوالفضل همراه» در رشته بازیگری پسران، «آرزو افشار و مریم کاظمی» در رشته بازیگری دختران و «ساغر لطفی‌نژاد» در رشته تئاتر کاغذی همراه خواهد بود.

وی با بیان این‌که آخرین مهلت نام‌نویسی در این دوره آموزشی 5 تیر ماه است، افزود: عموم هنرمندان مسجدی فعال در هنرهای نمایشی می توانند برای نام‌نویسی و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 04133339006 داخلی 112 تماس حاصل نمایند.

کد خبر 1274754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha