وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد تبریز شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همراه با چند تن از معاونان و مدیران این وزارتخانه به استان آذربایجان شرقی سفر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «محمدمهدی اسماعیلی» صبح امروز به منظور حضور در آیین پایانی جشنواره ملی قصه‌گویی و انجام چند بازدید و برنامه فرهنگی وارد تبریز شد. حضور در آیین بهره‌برداری از کتابخانه شهید سلیمانی شهر جدید سهند نیز از برنامه‌های دیگر وزیر فرهنگ در دهمین سفرش به استان آذربایجان شرقی است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیئت همراه پس از گشایش کتابخانه شهید سلیمانی برای حضور در آیین پایانی دومین جشنواره ملی قصه‌گویی نهال امید راهی منطقه آزاد ارس و شهر جلفا می‌شود. بازدید از اماکن فرهنگی شهرستان جلفا و دیدار با اهالی فرهنگ و هنر این شهرستان نیز از برنامه‌های سفر امروز وزیر فرهنگ به استان آذربایجان شرقی است.

اسماعیلی از زمان تصدی مسئولیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تا کنون 9 سفر به استان آذربایجان شرقی داشته که در هر سفر در شهرستان‌های مختلف این استان حضور یافته است.

بنابر این گزارش، در این سفر سیدمحمد هاشمی جانشین وزیر و معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها، محمود سالاری معاون امور هنری، محمدمهدی سموعی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور وزیر فرهنگ را همراهی می‌کنند.

حضور در رویدادهای ملی مختلف که در راستای تمرکززدایی و تحقق عدالت فرهنگی در استان‌ها برگزار می‌شود و دیدار با اهالی فرهنگ و هنر شهرستان‌ها و همچنین دیدارهای مردمی، افتتاح پرو‌ه‌های مختلف در شهرستان‌ها و دیدار با خانواده شهدا از اهم برنامه‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفرهای استانی است که به طور مستمر دنبال می‌شود.

کد خبر 1274311

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha