جشنواره استندآپ کمدی تبریز برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌‌شرقی در نشست اعضای شورای سیاستگذاری نخستین جشنواره استندآپ کمدی ، این جشنواره را محملی برای ایجاد رشد و نشاط اجتماعی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «سیدمحمدحسین بلاغی» در نشست اعضای شورای سیاستگذاری نخستین جشنواره استندآپ کمدی گفت: در حال حاضر رشد و گسترش  فضای مجازی در عین ایجاد فرصت‌های بسیار، تهدیدها و انحرافاتی را نیز در عرصه‌های مختلف ایجاد کرده و به همین دلیل می‌بایست با تولید محتوای خوب و جذاب از میزان تهدیدها کاسته و بر میزان فرصت‌ها بیافزاییم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: شناخت این فرصت‌ها و تهدیدها مستلزم شناخت طنز و ایجاد مرز میان طنز فاخر و هجو و هزل است.

بلاغی بر لزوم تقویت وجهه‌ی مردمی جشنواره تاکید کرد و گفت: هدف از برگزار این جشنواره حضور افراد دارای صلاحیت است تا این عرصه جولانگاه کسانی که فرهنگ را به چالش می کشند نباشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: اداره کل به عنوان پرچمدار فرهنگ استان با برگزاری این جشنواره سعی دارد هم موجب ایجاد حال خوب در جامعه شده  و هم روش صحیح در عرصه‌ی طنز و کمدی را جانشین روشهای نادرست نماید.

گفتنی است، در این نشست سیدمحمدحسین بلاغی، هاشم چاووشی، سیدعباس خلیفه‌لو؛ علیرضا رنجی‌پور، امیر نصیربیگی، حامد شبخیز، علی محرمی، مینا اکبری، یونس حسین‌خواه  و نسیم عموزاده به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره کمدی استندآپ تبریز معرفی شدند

کد خبر 1274318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha