کم‌توجهی به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در حوزه فعالیت‌های فرهنگی جایز نیست

رعیت گفت: هرگونه ترک فعل و کم‌توجهی به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و مرتبط با این دستگاه اجرایی جایز نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، محمد رعیت امروز (شنبه 10 تیر) در جلسه هماهنگی و هم اندیشی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر «تلاش برای افزایش نسل و جوان شدن نیروی انسانی کشور و حمایت از خانواده، یکی از ضروری‌ترین فرائض مسئولان و آحاد مردم است»، گفت: نباید این قانون مورد تاکید رهبر معظم انقلاب، مورد بی‌توجهی قرار گیرد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: هرگونه ترک فعل و کم‌توجهی به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و مرتبط با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جایز نیست.

 

وی ادامه داد: مدیران و کارشناسان ادارات تابعه در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری منطبق با سند تحولی دولت سیزدهم و  قانون حمایت از خانواده و جمعیت بیشتر تلاش کنند و مولفه های بومی منطقه خود را در تولید آثار و رویدادهای تبلیغی و ترویجی مورد توجه قرار دهند.

 

رعیت تاکید کرد: سهل انگاری در این حوزه به هیچ وجه جایز نیست و روسا و کارشناسان ارشاد گزارش عملکرد و اجرای برنامه های ترویجی خود را به صورت مستمر ارسال کنند.

 

 

 

کد خبر 1275671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha