استان سمنان با توجه به ظرفیت ها مرکز تولید محتواهای دینی و اخلاقی در کشور شود

ریواده گفت: سمنان با توجه به ظرفیت های موجود در حوزه رسانه می‌تواند به عنوان مرکز تولید محتواهای دینی و اخلاقی در کشور معرفی شود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، احمد ریواده - معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان در نشست شورای اطلاع رسانی استان سمنان، اقدام کشور سوئد در اهانت به قرآن کریم که اهانت به تمام ادیان الهی است را محکوم کرد.

 

وی با تاکید بر اینکه آموزش تخصصی خبرنگاران و روابط عمومی ها باید در دستور کار قرار گیرد ادامه داد: کسانی که علاقمند به کار در این حوزه هستند باید آموزش ببینند.

 

ریواده با اشاره به ظرفیت های استان سمنان اظهار داشت: سمنان با توجه به ظرفیت های موجود در حوزه رسانه می‌تواند به عنوان مرکز تولید محتواهای دینی و اخلاقی در کشور معرفی شود.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان، دولت سیزدهم را دولت صادق الوعدمعرفی کرد و افزود: تاکید ریاست جمهوری مبنی بر رفع مشکلات مردم، لازم است با تشکیل کمیته ای در دبیرخانه شورای اطلاع رسانی، مباحث و وعده هایی که در حوزه رسانه و خبرنگاران ، طی یک سال اخیر عنوان شده است را پیگیری نماید تا بتوان با استفاده از ظرفیت های موجود به این وعده ها جامه عمل پوشاند.

 

وی تصریح کرد: از وظایف شورا این است که سواد فضای مجازی را از بستر اطلاع رسانی با شناساندن بسترها و رسانه های فعال در استان و کشور فراهم سازد.

 

ریواده همچنین هدف از آموزش در رسانه را توانمند سازی افراد دانست و گفت: از این رو لازم است ، شورا بستر مناسب برای اجرایی شدن این امر را فراهم کند.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان با تأکید براینکه  آموزش مدیران دستگاه های اجرایی باید در اولویت قرار گیرد ادامه داد: روابط عمومی دستگاه ها به عنوان سخنگوی دستگاه خود مانند گذشته دقت نظر بیشتری در تولید و انتشار اخبار دستگاه متبوع داشته باشند.

 

نشست شورای اطلاع رسانی استان سمنان به دبیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور سایر اعضا در سالن کوثر استانداری سمنان برگزار شد و در آن مسائل مربوط به آموزش خبرنگاران و روابط عمومی ها و نیز برنامه های گرامیداشت روز خبرنگار مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 1275827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha