تشریح برنامه‌های هفته هلال احمر در استان مرکزی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی از برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا (س) و ویژه برنامه روز زن در هفته هلال احمر خبر داد.

مرتضی سلیمی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار  شبستان در اراک، برنامه های هفته هلال احمر استان مرکزی را تشریح کرد و گفت: برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا (س) و ویژه برنامه روز زن از مهمترین برنامه های این هفته است.


وی با بیان این که از 15 تا 22 اردیبهشت ماه به عنوان هفته هلال احمر نامگذاری شده است، ادامه داد: شرکت در نماز جمعه و ایراد سخنرانی پیش از خطبه ها توسط روسای شعب هلال احمر از جمله برنامه های این جمعیت است.


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی افزود: گلباران و عطر افشانی گلزار شهدا با حضور پرسنل و اعضا در روز 18 اردیبهشت راس ساعت 8 صبح، بازدید مسئولان از خانواده شهدای امدادگر جمعیت، دیدار با استاندار و نماینده ولی فقیه در استان، افتتاح اردوگاه فرهنگی امدادی شهرستان دلیجان در روز یکشنبه 24 اردیبهشت ماه از جمله برنامه های عمومی جمعیت هلال احمر در این هفته است.


سلیمی اضافه کرد: برگزاری مانور تخلیه اضطراری در سه شهرستان اراک، ساوه و خمین و مراسم اعطای درجه امدادگران در تمامی شعب استان در تاریخ 20 اردیبهشت ماه از برنامه های معاونت امداد و نجات است.

 

وی با بیان این که تجهیز خانه های پیشاهنگی شعب جمعیت هلال احمر استان مرکزی از برنامه های معاونت جوانان است، اظهار کرد: برگزاری ورزش صبحگاهی در بوستان ها توسط اعضای داوطلب در ایام هفته، خدمت در خانه داوطلبی (ویزیت رایگان بیماران توسط پزشکان داوطلب و ارائه خدمات متنوع دیگر) نیز از برنامه های بخش داوطلبان جمعیت هلال احمر استان در این هفته است.


سلیمی گفت: برپایی نمایشگاه آموزشی وپژوهشی، راه اندازی وبگاه علمی-کاربردی استان، برگزاری برنامه جمعه، ایمان، ایمنی(توزیع بروشور و کتابچه های آموزشی پیرامون پیشگیری و ایمنی در محل برگزاری نماز جمعه در شعب استان)، حضور مربیان و اعضاءدر نمایشگاه کتاب و افتتاح مرکز آموزش تخصصی میدانی در انبار امدادی استان از جمله برنامه های جمعیت هلال احمر در بخش آموزش و پژوهش است.


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی ویزیت رایگان بیماران فیزیو تراپی در روز 18 اردیبهشت ماه را از برنامه های درمان و توانبخشی عنوان کرد و افزود: برگزاری کارگاه آموزشی تاب آوری(توانمند سازی بانوان عضو و شاغل در جمعیت) و برگزاری طرح تعالی بانوی هلال نیز از برنامه های این جمعیت در امور زنان است.

 


پایان پیام/

کد خبر 130362

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha