امداد رسانی بیش از یکصد امدادگر جمعیت هلال احمر استان مرکزی به زائران

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی از امدادرسانی بیش از یکصد امدادگر جمعیت هلال احمر استان مرکزی به زائران حرم مطهر امام خمینی(ره) خبر داد.

مرتضی سلیمی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی، در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک، با اعلام این خبر گفت: امداد رسانی به زائران مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) از افتخاراتی است که هلال احمر در این ایام به عهده دارد.


وی ادامه داد: امام راحل (قدس) رهبرفرزانه ای بود که پس از گذشت سال‌ها از ارتحال ملکوتی ایشان ملت ولایتمدار و وفادار به آرمان‌های ایشان از چند روز مانده به سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی، عاشقانه جهت عزاداری به سمت مرقد مطهر ایشان حرکت می کنند.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی اضافه کرد: انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام(ره) مملو از پیام‌های جهانی و برگ زرینی بر تاریخ ایران اسلامی است.


سلیمی با بیان اینکه در آستانه بیست و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) هستیم، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان مرکزی با 41 دستگاه آمبولانس و خودروی پشتیبانی، 100 نفر از پرسنل و امدادگران آماده امداد رسانی به زائران بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی هستند.


وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به این که همه محورهای استان این روزها حال و هوای خاصی دارد، گفت: زائران زیادی برای شرکت در مراسم ارتحال از این مسیر عبور می کنند و هلال احمری‌ها نیز بسیجی‌وار به خدمتگزاری می‌پردازند.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی خاطر نشان کرد: این جمعیت همزمان با برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)با آمادگی 10 دستگاه آمبولانس در 10 پایگاه امداد و نجات بین شهری جاده ای در سطح استان، 6 دستگاه خودوری نجات، 6 دستگاه آمبولانس جهت پوشش کاروان های اعزامی استان،استقرار 2 دستگاه آمبولانس در شهرستان خمین، استقرار یک دستگاه آمبولانس در محور سلفچگان به دلیجان، استقرار10 دستگاه آمبولانس، 5 دستگاه موتور سیکلت و یک دستگاه کرافتر در محور اتوبان ساوه به تهران آماده است تا در صورت نیاز خدمات امدادی را به نیازمندان ارائه کنند.

 


پایان پیام/
 

کد خبر 137984

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha