اهداء تجهیزات به کتابخانه های مساجد استان مرکزی

معاون اداری مالی دبیرخانه مساجد استان مرکزی از اهداء تجهیزات به کتابخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی خبر داد.

ابوذر فرهادی، معاون اداری و مالی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک با اشاره به اهمیت تجهیز مساجد و اجرای فعالیت های فرهنگی در این پایگاه فرهنگی گفت: دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در راستا تجهیز مساجد به منظور آمادگی این مکان معنوی برای حضور جوانان، فعالیت های گسترده ای انجام می دهد که اهدا تجهیزات از جمله این برنامه ها است.

 

وی با اشاره به اینکه امسال اهدا تجهیزات کتابخانه ای به بیش از یکصد کانون فرهنگی هنری مسجد صورت گرفته است، افزود: این تجهیزات بیشتر به کانون های جدید التاسیس داده شده است.

 

معاون اداری و مالی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در ادامه اضافه کرد: تجهیزات اهدایی شامل قفسه کتاب، میز و صندلی، کتاب های مختلف فرهنگی و دینی از جمله قرآن و ادعیه بوده است.


فرهادی خاطرنشان کرد: برای تجهیز این کتابخانه ها بالغ بر 500 میلیون ریال هزینه شده است که این مبلغ صرف تجهیز کتابخانه های باز کانون های شهری و روستایی شده است.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش ترویج فرهنگ کتابخوانی را ضروری دانست و گفت: وجود کتابخانه های باز در مساجد راهی برای گرایش هر چه بیشتر افراد به فرهنگ مطالعه و کتابخوانی است.

 

پایان پیام/ 

کد خبر 150464

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha