معرفی شخصیت‌های تازه مسلمان در نمایشگاه قرآن

بخش تازه‌مسلمان ها به معرفی شخصیت‌های معروف که به اسلام گرویده اند چون فرانک ریبری بازیکن تیم بایرن‌مونیخ آلمان، ماکوم ایکس و خوانندگان موسیقی رپ، پاپ و راک مانند جرج گرین، جوسی هوکنز و...می پردازد.


به گزارش خبرنگار شبستان، بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در حالی اولین روز بازدید عمومی خود را را آغاز کرد که بخش های تازه ای چون تازه مسلمان ها که با توجه به بیداری اسلامی در اروپا و امریکا و موج اسلام گرایی ایجاد شده در آن آغاز به کار کرده و در اولین روز برپایی نمایشگاه با استقبال چشمگیر بازدید کنندگان روبرو شد.
بخش تازه مسلمان ها با نام "انجمن شهید ادواردو انیلی" توسط مسئولان بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن برپا شده است که حاوی قسمت تابلو مقاله و بخش تازه مسلمان هاست.

بخش تازه‌مسلمان ها به معرفی شخصیت‌های معروف و تاثیرگذار می‌پردازد که به اسلام و تشیع روی آوردند از جمله کسانی که نام آنها مشاهده می‌شود «فرانک ریبری» فوتبالیست فرانسوی و بازیکن حال حاضر تیم بایرن‌مونیخ آلمان است. حامد الگار، ماکوم ایکس و خوانندگان موسیقی رپ، پاپ و راک مانند جرج گرین، جوسی هوکنز و بسیاری دیگر که در این مجال نمی‌گنجد، در این فهرست قرار دارند.
مدیر بخش تازه مسلمان ها با توضیح تابلو مقاله ها از چگونگی گرایش آنها به دین مبین اسلام سعی در معرفی این شخصیت ها به بازدید کنندگان دارد.
جمال طاهری گفت: بخش تازه مسلمان ها سعی دارد در روزهای آینده با اعلام برنامه قبلی برای بازدیدکنندگان با دعوت برخی از تازه مسلمان ها، با برگزاری نشستی در فضای مصلی به معرفی بیشتر آنها بپردازد.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 152854

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha