امر به معروف و نهی از منکر در جامعه مهجور شده است

دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان، در جلسه کمیسیون مبارزه با مفاسد اجتماعی، گفت: متاسفانه امروز امر به معروف و نهی از منکر در جامعه مهجور شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام محمد حسین فقیهی دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان، امروز (7بهمن) در جلسه کمیسیون مبارزه با مفاسد اجتماعی در سالن اجتماعات ستاد احیای این استان، گفت: متاسفانه اگر کسی نهی از منکر کند، به جای آنکه مورد تشویق قرار گیرد که به وظیفه الهی و اجتماعی خود عمل کرده، در جامعه مورد اعتراض قرار می گیرد.

 

وی تصریح کرد: لازم است همه ارگان های ذیربط مخصوصا نیروی انتظامی برای از بین بردن این محجوریت و تشویق مردم برای عمل کردن به این وظیفه شرعی و قانونی همکاری کند.


حجت الاسلام فقیهی، همچنین همکاری نیروی انتظامی و دادگستری با معاونان ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر را در ایام نوروز خواستار شد.


در ادامه محمد رضا حبیبی دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهان، در خصوص اجرای طرح های ویژه ایام نوروز توسط ستاد احیا و سایر دستگاه های ذیربط، عنوان کرد: تقویت اقدامات فرهنگی و آموزش عمومی در رابطه با پیشگیری از مظاهر علنی فساد در سطح شهر ضروری است.

 

وی افزود: در ایام نوروز در صورتی که برخورد با موارد خاص توسط نیروی انتظامی و ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر انجام گیرد، شعبه های کشیک آمادگی رسیدگی به این گونه جرائم را دارند.


گفتنی است، این نشست با حضور نمایندگان صدا و سیما، نیروی انتظامی و ستاد پیشگیری و حفاظت اجتماعی برگزار شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 15394

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha