نمایشگاه دستاوردهای کانون های مساجد استان مرکزی به کار خود پایان داد

نخستین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی شامگاه گذشته (9 شهریور) بکار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، نخستین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با برگزاری جشن نماز با حضور گسترده بازدیدکنندگان به ویژه کودکان و نوجوانان به کار خود پایان داد.


بنابر این گزارش نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از 4 شهریور ماه سال جاری با هدف شناسایی، جمع آوری، معرفی و ارزیابی دستاوردهای، توانمندی ها، آثار و تولیدات کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در بیستمین سال تاسیس ستاد عالی مساجد، شناسایی، ساماندهی، معرفی و تجلیل فعالان، نخبگان و برگزیدگان کانون های فرهنگی، شناسایی، تقویت و احیای کارکردهای فراموش شده و بالقوه کانون های فرهنگی هنری مساجد با رویکر مسجد طراز اسلامی برپا شده است.


این گزارش می افزاید؛ نمایشگاه دستاوردهای در 20 غرفه و 9 بخش به مدت پنج روز با برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و آموزشی به ویژه آموزش نماز به کودکان دایر بود که با برگزاری جشن نماز و اهداء جوایز به شرکت کنندگان به کار خود پایان داد.

 

لازم به ذکر است، بخش های فعال در نخستین نمایشگاه دستاوردهای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی بخش شجره، محراب، حضور، طهارت، گلدسته، همسنگر، توشعه و بخش گلشن اندیشه بوده است.


گفتنی است، غرفه عفاف و حجاب این نمایشگاه مشتمل بر پوسترهای احادیث و روایات با موضوعات عفاف و حجاب و کتابت این احادیث توسط بازدید کنندگان از این غرفه بود.

 

یادآور می شود، در غرفه خانه های دیجیتال این نمایشگاه نیز دو نرم افزار «محیی» پیرامون مهدویت و حضرت مهدی (عج) و نرم افزار «ازحجاز تا کربلا» پیرامون قیام عاشورایی امام حسین (ع) رونمایی شد.


پایان پیام/

کد خبر 167587

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha