حضور 4تیم امدادگر درمناطق زلزله زده زهان/آماده باش امدادگران هلال احمر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از اعزام 4 تیم ارزیاب امدادی به مناطق زلزله زده خبر داد و گفت: بر اساس گزارشات رسیده از این گروه های ارزیاب، این زلزله هیچ خسارت مالی و جانی در پی نداشته است.

محمدرحیم شهریاری در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند اظهار داشت: تمامی گروه های امدادی سطح استان از 20 دقیقه بعد از زلزله به صورت آماده باش هستند.

 

وی با تاکید بر اینکه این زلزله خسارت جانی نداشته است، افزود: تاکنون 4 گروه ارزیاب (هر تیم متشکل از 4 نفر) به منظور بررسی میزان خسارات به مناطق زلزله زده اعزام شده اند و ابتدا به زهان و سپس به روستاهای اطراف اعزام شده اند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه گروه های امدادی از حاجی آباد، حضرآباد و بیرجند اعزام شده اند، یادآور شد: تمامی اقلام امدادی و چادر موجود هست و هیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

 

وی درخصوص آخرین وضعیت کمک های ارسالی استان به زلزله زدگان آذربایجان خاطرنشان کرد: 2 محموله (یک محموله کلمن و یک محموله کمک های مردمی) به این استان ارسال شد.

 

شهریاری ارزش ریالی کمک های مردمی را 60 میلیون ریال ذکر کرد و یادآور شد: همچنین 760 میلیون ریال کمک نقدی به زلزله زدگان آذربایجان شرقی شده است.

پایان پیام/

 

کد خبر 168013

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha