مکتب امام حسین(ع)، مکتب فداکاری و ایثار است

آیت الله دری نجف آبادی گفت: مکتب امام حسین(ع)، مکتب فداکاری و ایثار است و در همه جا، خیمه امام حسین‌(ع) در گرفتن حق در برابر ظالم برافراشته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف‌ آبادی، ضمن تسلیت به مناسبت ایام اربعین سید و سالار شهیدان، حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) گفت: همایش بزرگ پیاده روی اربعین حسینی یک حرکت عظیم است که عاشقان و دوستداران آن حضرت با عشق و ارادت خاص گام در این مسیر می گذارند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با بیان اینکه دلدادگان به اباعبدلله الحسین(ع) با شناخت دقیق از اهداف آن حضرت در این مسیر معنوی می‌کوشند آن اهداف را به عمل نزدیک کنند، اضافه کرد: ما نیز باید به شناخت دقیق از اهداف ابا عبدالله (ع) اعمالمان را به سمت رضای الهی هدایت کنیم.

وی با اشاره به حضور گسترده عاشقان و دوستداران اباعبدالله الحسین(ع) در همایش بزرگ اربعین، اضافه کرد: در روزگاری که دشمنان سعی در حذف نام اسلام دارند، این راهپیمایی هر سال پرشورتر و با عظمت‌تر برگزار می‌شود و به طور قطع نصرت الهی و اراده امت اسلام است.

این مقام ارشد استان با تاکید بر اینکه محبت اهل بیت عصمت و طهارت (ع) باعث اتحاد همه مسلمانان به خصوص اهل تسنن و تشیع شده است، گفت: این راهپیمایی روز به روز پرشورتر و بهتر برگزار می‌شود.

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه، کرامت نفس در سفر اربعین باید توسط دلدادگان اباعبدالحسین(ع) حفظ شود،افزود: خیمه امام حسین(ع) همواره برپا است و بلندترین خیمه در آخرت، متعلق به محبان به این امام بزرگوار است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: مبارزه با جهل و ظلم از آموزه‌های قیام عظیم امام حسین(ع) است که امروز در راهپیمایی اربعین حسینی بیشتر معرفی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مکتب امام حسین(ع)، مکتب فداکاری و ایثار است و در همه جا، خیمه امام حسین‌(ع) در گرفتن حق در برابر ظالم برافراشته است، ادامه داد: کسانی که قدم در مسیر کربلا گذاشته‌اند مرز دلها را برداشته و هرجا هستند به یاد کربلا و مظلومیت امام حسین(ع) دادخواهی می‌کنند.

این مقام ارشد استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بیان کرد: امام حسین(ع) اسوه و الگوی همه آزادگان جهان است و همگان باید سرباز اردوگاه ایشان باشند.

کد خبر 1621981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha